Begge ting var nemme at finde, men det er nok ikke det rigtige forum at teste brugervenlighed i. Jo selvfølgelig kan vi komme med indput osv, men jeg er fx ikke rigtig målgruppen som ville gå ind på den hjemmeside.
jeg vil anbefale dig at finde målgruppen og teste på dem, det vil give dig langt bedre resultater. det er bare et forslag
Fin side, som virker god og overskuelig. Indrømmet - jeg ledte ikke lige efter de to produkter.
En ting, som generer mig: det røde animerede banner er meget anmasende. Det er fint at have det på forsiden, men jeg synes, at det virker meget forstyrrende, når man skal ind og kigge/søge annoncer.
Tak for ris og ros, man kan hele tiden arbejde videre med designet men det er jo det som gør det så spændende når man tester forskelligt design. Efter snart en uge online med det nye design er det tydeligt at se at de besøgende bedre kan li det nye design frem for det gamle.
Rigtig god weekend og arbejdslyst til dem af jer der arbejder i weekenden :-)
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at baggrunden er forskellig fra browseren Internet Explorer og browseren Google Chrome. Det gør bl.a. at en del tekst i Google Chrome optræder på en forkert baggrundsfarve og derfor ser fejlagtigt ud.