Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikkel demib siger nej, mine programører siger ja - hjælp....

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

> DeMib for at være gået så længt som "NÆSTEN" at indrømme at der er en fordel ved at bruge XML sitemaps.

Så læser du vist mere mellem linierne end hvad godt er :)

Det er kun i forhold til en bestemt situation, hvor jeg på nogen måde kan anbefale at man overvejer XML Sitemaps - og det er ved flytningen af store websites med mange sider fra en struktur til en helt anden. Men her anbefaler jeg alene, at man bruger det fra kort før flytningen til kort efter. Når søgemaskinerne er opdateret med de nye adresser, så skal man fjerne XML Sitemap'et igen.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:21

Ulrik, er det ikke dig selv der holder tråden igang? Det er 3 dage siden nogen sidst havde skrevet og så skriver du, den var vel mere eller mindre lukket - ja tillad mig at undre mig :P

Hvorom alting er, så kan vi vel alle blive enige om at almindelig personer uden dybere teknisk forstand eller seo-forstand, bør holde sig fra XML sitemaps. Om der så kan være en fordel for dem der har helt 100% styr på det de gør skal jeg ikke kunne sige, men det handler vel et eller andet sted også om (i forhold til trådstarter), hvilke fordele der kan høstes, og det lyder jo ikke umiddelbart til at trådstarter vil få noget synderligt ud af XML sitemaps da han ikke har 1 milliard sider der skal indekseres på én dag.

Kan vi ikke alle blive enige om det?

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:29

Nu har vi jo kun diskuteret sitemaps i forhold til google, så det kunne være interesant at vende øjet mod Yahoo og Ask inden vi lukker og slukker for denne tråd... :P Yahoo bruger faktisk sitemaps i meget højere grad end google, men jo den almindelige danske website ejer bør bruge sin tid på andre former for søgemaskine optimering.

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)