Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Benytter kunder Trustpilot ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMinoer

Hvad er jeres erfaringer med trustpilot ?

Bruger ens kunder det ?

er det alle pengene værd ?

Synes det lyder dyrt for at få karaktere og anmeldelser..

Mikkel

Fra Ølstykke
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 11:22

Peak Sport er blevet anmeldt 3 x i hele firmaets levetid. Jeg må nok konkludere at det ikke er mine kunder der bruger tid på Trustpilot. Men jeg tror det er vigtigt for mange tøj- og feks legetøjsbutikker. Jeg vil ikke investere i det.
Jeg har endda opfordret mine kunder til at benytte tp, men det skete der absolut intet ved.
Mvh
Steen

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:28

Hvor længe har siden levet ? tænker på de 3 anmeldelser.

Nu er det fliser/sten jeg skal sælge så ved ikke om det er et sted folk vil benytte det..

Folk handler højst sandsynligt hos hos mig en gang og så er det slut..

Mikkel

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 11:29

Hej Mikkel Smile

Jeg har kun brugt den ca. 2 gange på 4 mdr.

Jette

Fra Ølstykke
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 11:33

MikkelFriis.com:

Hvor længe har siden levet ? tænker på de 3 anmeldelser.

Nu er det fliser/sten jeg skal sælge så ved ikke om det er et sted folk vil benytte det..

Folk handler højst sandsynligt hos hos mig en gang og så er det slut..

Mikkel

Jeg havde min første kunde fra websitet, i oktober 2006 og jeg har ret mange genganger-kunder.
Mvh

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:35

Hej Spe.

Så kan jeg godt se det ikke er meget folk benytter det..

Så skal jeg nok overveje at ligge pengene et andet sted ;-)

Kan også forstå på dig jette at det ikke rigtig er brugt

Men kom gerne med flere erfaringer aminoer

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:37

Hej Mikkel

Jeg opfordrede kunderne i sidste nyhedsbrev til at lave en anmeldelse, og der kom et par stykker:

http://www.trustpilot.dk/review/www.sliknet.dk

men ikke mange gider gøre det.

Jeg ville ikke betale for at få det på siden, men blot melde dig til gratis.

Det skader da ikke at kunder der vil, kan gå ind og kigge.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:42

Dejligt med positiv omtale ;-) Men ja der er godt nok ikke meget gang i det..

Hvordan virker det med det gratis ? skal folk ind og finde virksomheden på en liste eller hvordan?

Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:08

Jeg benytter det ikke om det er gode eller dårlige anmeldelser , jeg kigger mest på om shoppen er troværdig ,

for jeg er lidt træt at se nogle steder , hvor man kan slå op på krak.dk og se det er hans egen familie og vis der stemt , for der findes jo de folk der har "1000 vis gode venner " så ved man jo ikke hvor mange troværdig stemmer der er der , for der kræves ikke at profiler er cpr valid , med navn og adresse , ved cpr valid vil stemmer blive mere troværdig derved , vil fake profiler forsvinde ,

jeg ved ikke hvorfor de ikke gør det ,for dem der snyder enkelte sikkert kun ødelægger det for det store flere tal ,

selvfølgelige opdages nok snyd på et tidspunkt , med cpr valid og kræves faktura nummer , vil chancen for snyd være ekstrem lille i større mål stokke

Undre mig dog over de få anmeldelser profiler har , og tit det er familie efternavne samme i 10 anmeldelser mystisk og ikke troværdigt

Jeg synes det er da et ganske unikt, produkt, at kan se andres gode erfaringer med handel forskellige, ved sådan set ikke hvorfor de ikke gør det at , cpr valid profiler og kræver både faktura nummer for betalende sider og gratis sider , da dette ville skabe troværdighed ,

da Internet handel er mange dobbelt de senere år , derved jeg tror det kunne markedsfører , meget troværdigt , med jeg synes det da godt trustpilot.dk kunne gøre sit yderste for stemmer var så tæt på 100 % korrekt som muligt derved tage sit ansvar seriøst , og virkeligt sælger et godt produkt , håber de gør det på et tidspunkt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00

Hej

Det er ikke så længe siden, vi havde en tråd herinde om Trustpilot, hvor der var meget delte meninger om værdien.

Generelt vil jeg dog sige, at der nok er større muligheder for at få en negativ end en positiv karakter, hvis dine kunder overhovedet bruger denne service.

Personligt mener jeg, spar pengene og brug dem på noget service overfor kunderne.

Hilsen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)