Jeg benytter det ikke om det er gode eller dårlige anmeldelser , jeg kigger mest på om shoppen er troværdig ,
for jeg er lidt træt at se nogle steder , hvor man kan slå op på krak.dk og se det er hans egen familie og vis der stemt , for der findes jo de folk der har "1000 vis gode venner " så ved man jo ikke hvor mange troværdig stemmer der er der , for der kræves ikke at profiler er cpr valid , med navn og adresse , ved cpr valid vil stemmer blive mere troværdig derved , vil fake profiler forsvinde ,
jeg ved ikke hvorfor de ikke gør det ,for dem der snyder enkelte sikkert kun ødelægger det for det store flere tal ,
selvfølgelige opdages nok snyd på et tidspunkt , med cpr valid og kræves faktura nummer , vil chancen for snyd være ekstrem lille i større mål stokke
Undre mig dog over de få anmeldelser profiler har , og tit det er familie efternavne samme i 10 anmeldelser mystisk og ikke troværdigt
Jeg synes det er da et ganske unikt, produkt, at kan se andres gode erfaringer med handel forskellige, ved sådan set ikke hvorfor de ikke gør det at , cpr valid profiler og kræver både faktura nummer for betalende sider og gratis sider , da dette ville skabe troværdighed ,
da Internet handel er mange dobbelt de senere år , derved jeg tror det kunne markedsfører , meget troværdigt , med jeg synes det da godt trustpilot.dk kunne gøre sit yderste for stemmer var så tæt på 100 % korrekt som muligt derved tage sit ansvar seriøst , og virkeligt sælger et godt produkt , håber de gør det på et tidspunkt