Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af bionyheder.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Webtouch Skrevet kl. 10:09

Hej Verdens rigeste mand, hvilken antagelse bygger du dette på?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:43

Google keyword tool... som godt nok er meget upræcist..

Men min pointe er, er det ikke lidt uambitiøst at gå efter sådan et keyword?

Jeg ville da gå efter en af de vilde...

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 26. Feb 10
Fra  Webtouch Skrevet kl. 10:47

God pointé, men jeg får faktisk en hel del trafik på det og lignende keywords, men strategien er lidt at starte i et hjørne og så bevæge mig ud af, jeg er jo en lille mand i kamp med de store etablerede sider, og endda sider der har været længe på nettet, og som har oceaner af backlinks :)

/S

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:27

Hej Sune,

godt at høre at du kunne bruge det til noget. Jeg har i flere år arbejdet på mit eget projekt, som ikke er helt ulig dit eget, omend emnet, er et andet. Mens jeg bokser videre med det, er det her forum, et af de steder jeg finder mest inspiration. Dels ser man en masse forskellige løsninger, som hver især kan inspirere. Dels kan man jo lære lidt af andres fejl, og prøve selv at undgå dem. Og ikke mindst, kan man jo få prøvet af om man selv er på vildspor, med sine ideer, eller om andre kan se fornuften. Derfor skal du også have tak for din tilbagemelding, Det giver mig noget at vide at du har forholdt dig til mine kommentarer. Hvis du så selv får rettet et par fejl, og derfor får et bedre site ud af det, så meget desto bedre.

Sune Jakobsen:

Vedr. billetter til filmene, som er en ganske naturlig overgang fra at have læst om dem, så arbejder jeg pt. på at få lov til at bruge billetinfo fra de store udbydere af billetsystemer, så den del komme forhåbentlig snart på.

Ja, det anede mig jo nok. Glimrende.

Mest sete..., Populære. Ja, du kan meget vel have ret i at selvom vi er et par stykker der ikke rigtig tænder på det, så er der mange andre der gør. Man kan jo i hvert fald lade det komme an på en prøve. Det skulle være til at holde øje med hvor mange der bruger denne funktion.

Jeg synes bestemt ikke du skal forfalde til hverken en "random" eller en "default" rating. Jeg har selv brugt en del tid på www.wtso.net (WatchTheSimpsonsOnline), men hvad skal jeg dog bruge deres rating til når alle episoder får samme rating? (Det er nu noget siden jeg har været forbi, så det kan måske været ændret nu, hvis det stadig findes). Skal der være troværdighed om anmeldelserne, så kan man ikke bare give alle sammen topkarakter, bare fordi at så sælger man nok noget mere. Men det skulle være til at komme udenom. Et lille script der skriver "Endnu ikke rated" (eller hvad du nu vil kalde det), når antalstjerner <0, is NULL, eller hvordan betingelsen aktuelt skal formuleres til din feltdefinition, skulle kunne gøre det.

Mulighed for karaktergivning uden anmeldelse? Jo, hvorfor ikke. Hvis 500 brugere rater en film til 4.8 ud af 6 mulige, kan det jo sagtens være det der fanger ens interesse. Men at læse alle 500 anmeldelser, det er måske lidt meget at forvente. Hvis bare 1 ud af 20 tilføjer er par fornuftige linier, er det jo helt fint. Når tallet er højt nok! 1 ud af 20 er jo ikke helt nok hvis det kun er 14 brugere der er tale om.

Med venlig hilsen og fortsat god arbejdslyst og søndag

t-gaard

P.S. Anmeldelsesteksten står meget bedre nu, men jeg kan ikke se at "Plakat fra..." (mouseover) er ændret.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 26. Feb 10
Fra  Webtouch Skrevet kl. 21:17

Hej alle sammen og mange tak for for jeres hjælp... der er nu gået lidt tid og jeg har arbejdet en del med siden, primært udfra mange af de tanker i bl.a. har sat i gang. Så derfor vil jeg tillade mig at forstyrre igen, om ikke andet så for at lade jer vide at jeg lytter til jer :)

Der er lavet følgende ændringer...

• Jeg har nu kun sat fokus på aktuelle biograffilm. Scope mm. har langt bedre data end mig på gamle film - jeg vil hellere finde det jeg er bedst til - nemlig at levere info om aktuelle film i biografen, så det gør jeg nu.
  • Det er blevet muligt at klikke videre ind og finde information om spilletider for filmen i de fleste danske biografer
  • Der er kommet anmeldelser på, pt. primært for de nyeste film, som f.eks. Armadillo, men det er planen der skal anmeldelser på alle film.
  • Facebook integrationen når man vil anmelde er gjort bedre
  • Samt en del små justeringer rundt omkring, som jeg synes har løftet siden en del

Siden trækker allerede en stor del trafik, og jeg ligger rimelig godt i Google når man søger longtail på f.eks. "armadillo trailer", "submarino trailer" eller lignende. 

Jeg synes sidens kvalitet ligger i den hurtige adgang til information, men jeg kunne også rigtig godt tænke mig at den kunne komme til at ligge i, at der var der man fandt gode kvalitets filmanmeldelser fra brugerne. pt. er konverteringsraten for besøg til anmeldelse dog lig med næsten 0. Spørgsmålet til jer går så på om det er rigtigt af mig at satse på at vinde den kamp, og hvis den skal vindes, hvordan øger jeg så konverteringsgraden af anmeldelser??

De bedste hilsner

Sune - www.bionyheder.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)