hvad er sengetid? Jeg går i seng kl. 5 i nat, er det så ok jeg ringer deromkring? (hvorfor ikke bare skrive kl. 23 fx eller hvornår det nu er, da jeg tror en del af aminoerne er læææænge oppe ^^)
Bortset fra det fattede jeg intet af hvad det indlæg gik ud på og hvad der tales om, man skal nok være MLM engageret for at fatte det...
hvad er sengetid? Jeg går i seng kl. 5 i nat, er det så ok jeg ringer deromkring? (hvorfor ikke bare skrive kl. 23 fx eller hvornår det nu er, da jeg tror en del af aminoerne er læææænge oppe ^^)
Bortset fra det fattede jeg intet af hvad det indlæg gik ud på og hvad der tales om, man skal nok være MLM engageret for at fatte det...
Han tilbyder folk kan ringe til ham, og de skal ikke være nervøse for at ringe sent, fordi den vil ikke forstyre ham da han slukker den når han går i seng. God service.
OnTopic (vedrørende tråden): Måske jeg var lidt hurtig ude efter trådstarter, men generelt set irriterede det mig bare lidt med endnu en tråd som ikke virkede gennemarbejdet og absolut ikke gav nogen mening overhovedet. Måske lidt mere info ville hjælpe trådstarter :) Det var som sådan ingen bitching herfra, bare det faktum at jeg intet forstod af det skrevne - men jeg skal da beklage, hvis det kun er mig der intet forstår og alle andre fatter hvad der mentes med indlægget.
Sikke da en masse energi, der blev brændt af på en så åbenhjertelig invitation til et MLM arrangement.
Tråden er nu renser for direkte personangreb og besvarelser heraf. Det blev tråden godt nok lidt kort af., men det er faktisk pokkers svært at rense en tråd med så mange indlæg, uden at det går lidt ud over forståelsen.
Hav en god dag.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn