Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil i gerne høre på Aminotastic 2010 ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner!

Vi arbejder lidt på højtryk på at finde nogle spændende talere til Aminotastic 2010 der jo allerede er d. 27.03.

Først og fremmest: Det skal NOK blive en god dag! Skype-CoolSmile

Vi er allerede i dialog med flere store navne, men kort sagt:

1. Hvem vil i gerne høre på Aminotastic 2010 ?

Vi har plads til 3 Talere, så gå efter guldet og skriv jeres ønsker!

Dertil siger vores venner der arrangere iværksættermessen i Køge, at de også enkelte ledige plads til workshops og talere, så lad os få nogle ønsker på bordet ! YesCool

Hvis i endnu ikke har set det så, har vi forsøgt at give jer et overblik over

HVORFOR DU SKAL TAGE TIL KØGE d. 27.03.2010

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 17:55

Self, Martin ham selv :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12

Jeg tror det ville være fantastisk at høre lidt om statistik og konvertering fra Karsten Lund

Der er rigtig mange herinde der har webshops, og mange der gerne vil have en bedre konvertering, og som minimum gerne vil vide lidt om hvad der virker.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:28

Kenneth Hedegaard Olsen:

Self, Martin ham selv :-)

Yes

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:45

Martin Thorborg er nok selvskrevet, men jeg håber i "toner" ham lidt ned så han ikke fylder for meget. De fleste har hørt Martin flere gange, og han er uden tvivl dygtig, men det kunne også være spændende med nogle andre navne. 

Til de andre Tastic arrangementer har tiden været knap, så det ville være ærgerligt hvis der ikke også blev godt med plads til andre :)

Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at høre folkne fra Saxo.com om hvordan de har drevet deres e-handelsforretning så langt som de har. Eller andre større succesfulde netbutikker.  

Derudover er jeg enig i at Karsten Lund også kunne være spændende. 

Men det er selvfølgelig min vinkel med E-handelsbriller på :) der kommer også andre til Tastic arrangementerne som ikke har en netbutik eller er iværksættere med online aktiviteter. 

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:27

Hej Simon.

Hvad med én af stifterne fra Deducta? (www.deducta.dk) De har på kort tid, opnået enorm succes med deres webbureau.

Mvh Thor Mønsted

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:47

Jeg kunne godt forestille mig at høre en som Christian Vintergaard. Både fordi han arbejder teoretisk med iværksætteri og fordi han aktivt arbejder med nogle af de iværksætter-initiativer som er rettet direkte mod studerende, bla. oeacademy.org.

Grunden til at jeg tror han vil være super interessant er at han arbejder på "den anden side" i forhold til mange iværksættere, og fordi jeg har indtryk af at han sidder inder med en masse teoretisk viden (det er ikke et fy-ord, vel?) som man som iværksætter kan lære en masse af, når man selv er vant til at stå med det praktiske.

Det ville måske endda være en god modsætning til alle de "sådan har jeg gjort og det har jeg lært"-foredrag man får fra dem der er iværksættere.

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 14:20

UPDATE - UPDATE - UPDATE

Hej Alle!

Amino har fået mulighed for at stille med foredragsholdere - også fra egne rækker - til scenerne på selve Iværksættermessen.

Foreløbigt har følgendende kække Amino'er grebet bolden og optræder på scenen:

Tommy Krabbe - Hvordan holder man liv i ildsjælen og undgår at brænde ud? Hvordan tænder man andre ildsjæle? Hvordan skabes balance mellem ildsjælen og familien/omverdenen?

Birgit Larsen - Min-mave.dk. Iværksætter mod alle odds. Vil du også høre, hvordan en helt almindelig kvinde - uden uddannelse, men med 6 børn og 3 psykiske diagnoser - med passion, netværk, videbegærlighed og hårdt arbejde skabte Danmarks suverænt største site for gravide og småbørnsforældre?

Jan Winum - Retouch. Emne ikke fastlagt endnu.

Er der nogen, der har mod på at lave et indlæg eller en workshop?

Er der nogen, der kan lave en workshop om

Min første hjemmeside? Hvilke spørgsmål skal man helt basalt have afklaret med sig selv - før man bestiller ny hjemmeside.

Skriftlig kommunikation: Hvordan skriver man et godt salgsbrev? Eller en pressemeddelelse?

Praktisk salg - hvordan finder man nye kunder og opbygger en salgsplatform?

Markedsføring - hvordan ser verdensbilledet ud for den lille virksomhed? Og hvordan navigerer man sikkert blandt print, online, viral, sociale etc.

Ja, praktisk taget alt, hvad der kan interessere selvstændige og iværksættere, der tager på messe for at hente ny inspiration.

Jeg glæder mig til at høre fra jer

De bedste hilsner

LotteA

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:23

LotteA:

UPDATE - UPDATE - UPDATE

Hej Alle!

Amino har fået mulighed for at stille med foredragsholdere - også fra egne rækker - til scenerne på selve Iværksættermessen.

Foreløbigt har følgendende kække Amino'er grebet bolden og optræder på scenen:

Tommy Krabbe - Hvordan holder man liv i ildsjælen og undgår at brænde ud? Hvordan tænder man andre ildsjæle? Hvordan skabes balance mellem ildsjælen og familien/omverdenen?

Birgit Larsen - Min-mave.dk. Iværksætter mod alle odds. Vil du også høre, hvordan en helt almindelig kvinde - uden uddannelse, men med 6 børn og 3 psykiske diagnoser - med passion, netværk, videbegærlighed og hårdt arbejde skabte Danmarks suverænt største site for gravide og småbørnsforældre?

Jan Winum - Retouch. Emne ikke fastlagt endnu.

Er der nogen, der har mod på at lave et indlæg eller en workshop?

Er der nogen, der kan lave en workshop om

Min første hjemmeside? Hvilke spørgsmål skal man helt basalt have afklaret med sig selv - før man bestiller ny hjemmeside.

Skriftlig kommunikation: Hvordan skriver man et godt salgsbrev? Eller en pressemeddelelse?

Praktisk salg - hvordan finder man nye kunder og opbygger en salgsplatform?

Markedsføring - hvordan ser verdensbilledet ud for den lille virksomhed? Og hvordan navigerer man sikkert blandt print, online, viral, sociale etc.

Ja, praktisk taget alt, hvad der kan interessere selvstændige og iværksættere, der tager på messe for at hente ny inspiration.

Jeg glæder mig til at høre fra jer

De bedste hilsner

LotteA

Spændende! Det må jeg godt nok sige, jeg glæder mig til Smile

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:29

LotteA:

Tommy Krabbe 

Birgit Larsen 

Jan Winum 

Det glæder jeg mig til, vi ses til Aminotastic Smile!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)