UPDATE - UPDATE - UPDATE
Hej Alle!
Amino har fået mulighed for at stille med foredragsholdere - også fra egne rækker - til scenerne på selve Iværksættermessen.
Foreløbigt har følgendende kække Amino'er grebet bolden og optræder på scenen:
Tommy Krabbe - Hvordan holder man liv i ildsjælen og undgår at brænde ud? Hvordan tænder man andre ildsjæle? Hvordan skabes balance mellem ildsjælen og familien/omverdenen?
Birgit Larsen - Min-mave.dk. Iværksætter mod alle odds. Vil du også høre, hvordan en helt almindelig kvinde - uden uddannelse, men med 6 børn og 3 psykiske diagnoser - med passion, netværk, videbegærlighed og hårdt arbejde skabte Danmarks suverænt største site for gravide og småbørnsforældre?
Jan Winum - Retouch. Emne ikke fastlagt endnu.
Er der nogen, der har mod på at lave et indlæg eller en workshop?
Er der nogen, der kan lave en workshop om
Min første hjemmeside? Hvilke spørgsmål skal man helt basalt have afklaret med sig selv - før man bestiller ny hjemmeside.
Skriftlig kommunikation: Hvordan skriver man et godt salgsbrev? Eller en pressemeddelelse?
Praktisk salg - hvordan finder man nye kunder og opbygger en salgsplatform?
Markedsføring - hvordan ser verdensbilledet ud for den lille virksomhed? Og hvordan navigerer man sikkert blandt print, online, viral, sociale etc.
Ja, praktisk taget alt, hvad der kan interessere selvstændige og iværksættere, der tager på messe for at hente ny inspiration.
Jeg glæder mig til at høre fra jer
De bedste hilsner
LotteA