Lækkert design, jeg synes dog at du bør flugte linierne lodret så indkøbskurven flugter med "Living, Comfort, Family, Fashion", og menubjælken med slideshowet.
Lækkert design, jeg synes dog at du bør flugte linierne lodret så indkøbskurven flugter med "Living, Comfort, Family, Fashion", og menubjælken med slideshowet.
takker hvad med farven, skal der noget til for at trække den sorte farve op...
Der hvor jeg synes man kan sætte en finger er på overlayen over billedet. Det ser virkelig godt ud, men jeg vil foreslå, at det blå link bliver erstattet af en større knap med en tekst i stil med "Se Alle Fashion Produkter". På den måde får man hurtigt guidet brugerne derhen, hvor de kan købe nogle produkter.
Det er også vigtigt, at du bemærker, at dette design stiller store krav til det store billede. Det valgte billede spiller 100%, men når siden løbende skal opdateres, er det vigtigt, at dette billede er af høj kvalitet, og at farver osv spiller sammen med resten af designet.
Det var lige mine tanker. Ellers ser det virkelig godt ud.
lave lidt plads til lidt tekst i designet det hjælper i søgemaskinerne
væk med det store billedet frem med flere små billeder der viser hvilken vare i tilbyder og giver et hurtigt overblik over jeres varer
Jeg er ikke enig, jeg synes det præsenterede design egner sig glimrende til en forside.
Det er klart der skal være plads til tekst, og flere detaljer omkring de enkelte produkter på undersider, men personligt bliver jeg "skræmt" af for meget tekst og information på forsiden af en hjemmeside.
lave lidt plads til lidt tekst i designet det hjælper i søgemaskinerne
væk med det store billedet frem med flere små billeder der viser hvilken vare i tilbyder og giver et hurtigt overblik over jeres varer
Jeg er ikke enig, jeg synes det præsenterede design egner sig glimrende til en forside.
Det er klart der skal være plads til tekst, og flere detaljer omkring de enkelte produkter på undersider, men personligt bliver jeg "skræmt" af for meget tekst og information på forsiden af en hjemmeside.
Ingen tekst så er det svært at søgeord optimere siden , med lidt unikt tekst ville hjælpe en del , med en god interne links struktur hvor du får nogle uden fra kommen links til dine undersider , er det rigtigt nok så kan man optimere en forside uden tekst på , med det kræver en del mere arbejde og de kræfter synes jeg godt kunne bruges bedre , da bare et minimalt stykke tekst bare ville gøre underværker , ved søgeord optimering proces , dette synes jeg skal gennemtænkes når man designer en hjemmeside så søgeord optimering kan samarbejde med et design
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows