Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav Konverteringsfrekvens?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

<hej.

Vores side www.shoeshop.dk har ca. 25.000 besøgende om måneden, men vores Konverteringsfrekvens er ret lav...

Kan det skyldes designet/opsætningen af siden?

Hvad kan vi gøre for at forøge den?

mvh

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:35

I kunne starte med at fjerne de der kæmpestore og modbydelige reklamebanners der er i midten af jeres website. Jeg er ret sikker på det er en stor turnoff for rigtig mange besøgende. 

Der går noget tid førend det afkodes at det faktisk ikke er en reklame for noget tilfældigt, men istedet en fremvisning af egne varer. Men der er det alt for sent, det har allerede skabt et billede af reklame/spam utroværdigt site i den besøgendes ubevidste opfattelse af websitet.

Herudover lyder 25.000 pr md. som er ren stor trafikstrøm i forhold til sitet, så spørgsmålet er om denne trafik overhovedet er relevant trafik, eller er det bare tilfældig trafik som ikke har noget med potentielt interesserede i at købe sko?

Evt. hvis du vil/kan oplyse din konverteringsrate så kan der kommes input om det er godt/ dårligt i forhold til dit website. Og så lidt mere info om hvor i primært får jeres trafik fra og hvad folk evt. primært har søgt på for at komme ind på jeres side (hvis altså trafikken kommer fra søgninger)

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 00:41

Jah, I bliver nok nødt til at oplyse konverteringsfrekvensen...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:01

Et mere elegant og flot design der er gennemtænkt ligesom f.eks. www.smartguy.dk de har både lavet et tema og image  i designet   , hjemmesiden stråler ud  ad seriøsitet hjemmesiden , dette kunne i også lave på jeres hjemmeside

i kan bl.a. forbedre med disse her ting

• Sæt kontakt oplysninger på alle siderne med dit CVR nummer og dit telefon nummer
  • større  billeder  skal i have til jeres produkter
  • farverne skal passer bedre samme
  • flere betalings korte skal i have
  • nemmere og se jeres handelsbetingelser
  • Bedre design med eget logo og image

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:19

At fjerne det store banner i midten vil være en god start. Den stjæler simpelthen alt fokus.

Dernæst ville jeg kigge nærmere på, hvilke ting i jeres shop som rent faktisk sælger noget - og så gør de ting mere synlige.

Alt på jeres side er temmelig hvidt/gråt. Nogle vil skulle anstrenge sig meget for at læse og overskue de forskellige områder, og andre vil blot have svært ved at finde ud af, hvad der er vigtigt.

Jeg ville derfor sørge for at fremhæve de vigtigste med farve/design, og derved sørge for at prioritere indholdet for den besøgende, så denne ikke selv skal foretage en prioritering af, hvilket indhold der er vigtigst.

Med andre ord: Kig godt og grundigt på din Google Analytics og find ud af, hvad dine besøgende bedst kan lide, og så sørg for at fremhæve det noget mere.

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:22

Tak for jeres foreløbige inputs!

Vi har i de sidste 6-8 måneder haft en konverteringsfrekvens på mellem 0,5-0,6 % - undtaget i julemåneden, hvor den var noget højere - ca. 1 %.

Ud ad ca. 25.000 månedlige besøg stammer de 12.000 fra organiske søgninger, mens omkring 6000 besøg kommer fra Adwords. Der kommer ca. 2000 fra vores Facebook-side og Facebook-cpc. De sidste 5000 kommer fra mange små affiliates og diverse linkpartnere mv.

Er vores konverteringsfrekvens for lav set med disse oplysninger?

(Til dem der ikke har lyst at kigge på vores shop www.shoeshop.dk så sælger vi smarte sko til unge mennesker)

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 23:32

Hej.

Godt I lagde disse oplysninger ind!

Kan vi så ikke få nogen af de erfarne til at vurdere om det er lavt eller meget normalt? Hmm

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58

shoeshop.dk:

Kan det skyldes designet/opsætningen af siden?

Hvad kan vi gøre for at forøge den?

Kommer lige med nogle forslag:

I højre side, hvor der står nyheder. Det ser ikke ud til at du bruger det? Og går man ind på alle nyheder kommer blot denne tekst "TEXT_NO_NEWS". Jeg synes du burde skrive nyheder eller slette det.

Går jeg ind på et produkt, kommer et stort banner øverst. Jeg synes ikke det burde være der, når kunder er inde på et produkt. Synes også du burde få en bedre knap, tænker også på teksten i knappen "I indkøbsvogn".

Går jeg ind på jeres blog, hvordan kommer jeg tilbage til shoppen?

Det tager lang tid at komme til din produkter i din menu. Først trykker jeg på Herre, så trykker jeg på loafers og så får jeg bare tekst frem. Jeg ønsker altså at se produkterne med det samme, og ikke kun tekst og blive ved med at trykke videre.

Om shoeshop.dk synes jeg i burde skrive noget tekst, om hvem der ejer webshoppen, hvornår den er started, hvad jeres mål med webshoppen er osv.

Jeg synes ikke i burde have link til jeres facebook side og twitter i den øverste menu, men hellere i venstre side hvis det er, eller have et ikon der linker til facebook og twiter. Kan se at du allerede har et til facebook nederst på shoppen.

Når jeg vælger at gå til indkøbskurv, får jeg øverst en stor tekst med "Velkommen. Vær venlig at logge på.", og først nederst kan jeg vælge at gå videre.

Der hvor man skal indtaste sine personlige oplysninger er ikke så pænt sat op. Knappen fortsæt stor også alt for langt nede og langt ude i højre side.

Håber du kan bruge det til noget.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:08

shoeshop.dk:

Tak for jeres foreløbige inputs!

Vi har i de sidste 6-8 måneder haft en konverteringsfrekvens på mellem 0,5-0,6 % - undtaget i julemåneden, hvor den var noget højere - ca. 1 %.

Ud ad ca. 25.000 månedlige besøg stammer de 12.000 fra organiske søgninger, mens omkring 6000 besøg kommer fra Adwords. Der kommer ca. 2000 fra vores Facebook-side og Facebook-cpc. De sidste 5000 kommer fra mange små affiliates og diverse linkpartnere mv.

Er vores konverteringsfrekvens for lav set med disse oplysninger?

(Til dem der ikke har lyst at kigge på vores shop www.shoeshop.dk så sælger vi smarte sko til unge mennesker)

Din shop vil jeg sige ligger i mellem klassen af priser vil jeg mene , dog er 5 % er okay viste de besøgene kommer fra relevante søgeord fra google af , disse tal ved du mere præcist .

Vidste der er flere 1000 fra urelevante søgeord er det en det okay med 0.1 procent der konventer til kunder

Køre du f.eks. adwords og bruger på super relevante søgeord f.eks.i den dyrere ende er en konverterings grad okay på måske 25 % især vidste du har nogle gode konkurrence dygtige priser på hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:12

Hej Shoe.

Efter at have kigget på denne tråd spurgte jeg min kæreste, som er meeeeget glad for sko (Hun har over 100 par), om hun ville handle fra jeres hjemmeside.

Hun sagde med det samme "nej".
Hun synes ikke den så professionel ud. Hun synes den lignede en outlet-shop (for at bruge hendes ord) og et katalog.

Nogle af de ting hun nævnte som ting der trak ned var følgende:

• Den Brune/Orange farve ude i siden af hjemmesiden.
  • Den store banner, som alle andre også har kommenteret.
  • At billederne af de forskellige sko havde forskellige baggrunde, så det mest mindede om nogle billeder den bare var kopieret fra andre hjemmesider.

Det er ikke kritik, det er bare et synspunkt fra en "ekspert" , som måske kunne hjælpe på at optimere hjemmesiden :)

mvh Michael

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)