Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber jeg AutoCad LT og Adobe CS4 billigt ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsane. Som nystartet har jeg brug for en AutoCad LT2010 og en Adobe CS4 Design Standard, WIN, men synes det under søgning lyder vildt dyrt - ialt ca. 20.000 + m. Hvor køber I ?  Hilsen out-sider Ib

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Software er dyrt, men det er jo vores værktøjer, og spørger du en tømrer har han sikkert samme udgifter, eller mere.

Det er en investering man skal gøre på et tidspunkt, men der findes jo også alternativer. Gimp kan næsten det samme som photoshop, men er helt gratis. Der findes sikkert også et alternativ til AutoCad og de andre i Adobe pakken.

God jagt eller investering :o)

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du overbejet at købe studieversionen, den holder i 61 mdr. og koster kun 650 kr. incl. moms.

Indeholder: AutoCAD 2010, Architecture 2010, Revit 2010

http://www.uhrskov.com/shop/autocad-2010-architecture-592p.html

Adobe CS4 Design Standard Student Edition

1650 kr. incl. moms

http://www.amazon.com/Adobe-Creative-Design-Standard-Student/dp/B001HBJ60G/ref=amb_link_23091802_3?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=hero-quick-promo&pf_rd_r=12ZZ9SPCQT1ERAEM3K72&pf_rd_t=201&pf_rd_p=55704522&pf_rd_i=B001EU9O7A

Total 2300 kr. incl. moms

Spar over 20.000 kr...

 

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

takker for gode links...det forfølger jeg !!

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg ikke gøre mig ekspert i Adobe licenser, men er Student Edition ikke kun til, som navnet antyder, studerende, og ikke til kommercielt formål?

 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

out-sider:

takker for gode links...det forfølger jeg !!

Som Kent siger - så må du  ikke bruge student-udgaver til kommercielt arbejde.

Hvis du er så heldig at du allerede har kunder nu, så jeg ville bide i det sure æble og købe de fulde pakker nu - husk at de kan fradrages helt hvis du er momsregisteret - og der skal forhåbentligt ikke mange timers arbejde til før de er tjent hjem.

Der er ikke noget værre end at arbejde med et eller andet sekundaprodukt hvis man er vant til den ægte vare. Det vil ofte give flere ærgelser end hvis du havde lavet investeringen til at starte med, og der er jo også en hvis indlæringskurve med et andet produkt - og den tid bruges altså bedre på kunderne efter min bedste overbevisning.

mvh

Jan

 

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Orange:

Adobe CS4 Design Standard Student Edition

1650 kr. incl. moms

Vær' opmærksom på at du godt kan købe programmet til studieprisen men... Du får først dit serienummer når du har mailet dokumentation for at du er studerende.

Vh Brian

 

Fra 3480 Fredensborg
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib.

Jeg har et AutoCad Architecture 2008 som ikke er brugt. Det koster fra nyt kr. 47.000,-. Vil gerne sælge det, hvis det er det, du har brug for. Mvh Lis Christensen

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lis,

Tak for tilbuddet !! Jeg har desværre købt Autocad LT10 fornylig - så det bliver ikke aktuelt mere...

Hilsen

Ib

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i Pixelhuset lige købt opgraderingen fra CS3 til CS4 på adobe.dk for "kun" kr. 4800,- plus moms. Ved ikke om er også er penge at spare på den fulde licens, men i forhold til mange webshops har vi sparet ca. 2.000,-

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)