Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beholde SEO værdi ved nyt sytem på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der køre et system på en hjemmeside og jeg vil erstatte den med Wordpress, hvad skal jeg så være opmærksom på hvad angår SEO?

Hvis det er samme tekst og Url vil google så opdage noget og straffe siden?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bautik:

Hvis der køre et system på en hjemmeside og jeg vil erstatte den med Wordpress, hvad skal jeg så være opmærksom på hvad angår SEO?

Du skal være opmærksom på at få viderestillet korrekt med en 301, hvis dine sider ændrer URL. Men hvis du beholder strukturen, så dine URL's ikke skifter, kan du ignorere den del.

Hvis alle tekster, URL'er og interne links er de samme, vil der ikke ske noget, da Google er ligeglad med, hvilken teknik der ligger bagved. Men hvis f.eks. dine interne links, dine overskrifter eller andet ændres i forløbet, kan der ske noget med dine placeringer.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:35

Frank Hellerup Madsen:

Bautik:

Du skal være opmærksom på at få viderestillet korrekt med en 301, hvis dine sider ændrer URL. Men hvis du beholder strukturen, så dine URL's ikke skifter, kan du ignorere den del.

Hvis alle tekster, URL'er og interne links er de samme, vil der ikke ske noget, da Google er ligeglad med, hvilken teknik der ligger bagved. Men hvis f.eks. dine interne links, dine overskrifter eller andet ændres i forløbet, kan der ske noget med dine placeringer.

Okey Det var også det jeg tænkte men jeg var meget usikker på om der var et eller andet skjult bag ved jeg skulle være OBS på.

Takker mange gange Frank!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)