Jeg vil gerne af med domænet: www.mireweb.dk Domænet er oprettet og registreret hos webdomain.dk Domainet har ikke været benyttet, på grund af manglende tid. Bud starter på 1 kr og løber til lørdag d. 27 kl. 00:00
|
Domæne til salg: Mireweb.dk
|
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Det siger jeg heller ikke det har.. Men jeg ved at det har for mig længere, da jeg ikke har tid til at oprette noget på den. Historien bag domainet kommer af, at jeg dengang havde idéen om at starte et webbureau, der skulle hedde Mireweb. Der kan vel ikke ske noget ved at jeg prøver ? Og jeg er da ked af hvis det ikke lige faldte i din smag Weltström |
Er det med webhotel ? jo selvfølgelige har domænet en værdi |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Mikkel, Det er der, og det er er Linux hotel den ligger på hos Webdomain.
|
Både webhotel og det hele og ingen har budt endnu . jeg byder hermed 1 kr tillæg rettelse hvilken af disse 3 webhoteler er betalt for silver , gold eller platin , der er sikkert nogle der byder over mig så jeg vil lige vide den præcis værdi af webhotelet |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ha ha, det var en sjov form for auktion :-). Det ville altså have givet mere street credit, hvis du bare bed i det sure æble og solgte dit domæne til højeste bud, over 1 DKK :-). Med venlig hilsen |