Hvis det pisser dig så meget af, kan du jo give den nye bruger råd til hvordan han skal gøre næste gang, dine sidste par indlæg påvirker jo åbenbart mange, og nu giver de dig råd om hvordan du burde udtale dig. Jeg har selv altid været glad for amino, og jeg har aldrig følt at nogen spørgsmål var for dumme, samt folk ALTID står klar til at hjælpe hvis de kan. Dine negative holdniger må du gerne have, men når du skriver dem her, skaber du bare en negativ debat, som lidt ødelager det som amino ellers skulle være |
Jeg har en ide:)
|
Jeg tror, at magle er træt her til aften :-P Han har osse pisset folk af i denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=8113&num=20&pageNo=1 (Det har jeg vist osse... Oh, well..) Nåmen.. Spændende idé - til trods for dens omfattende mystik. Hvilke forudsætninger vil det kræves for at kunne udnytte idéen? Hvilket markedssegment kan man angribe? Er der udgifter i forbindelse med udvikling af idéen eller et produkt, som idéen udmøntes i? Er der et marked? Hvad er forventet afkast? Sikkert langt flere spørgsmål, end du kan svare på - og det er vel også i orden, når det p.t. kun er en idé. Men jo flere af dem du kan besvare, des flere interesserede kan du nok trække. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Hmm okay du vil altså have jeg skal pensle det ud så alle enhver forstår det? Det vil sige jeg skal vedhæfte tegninger og det hele eller hvordan? Nu har jeg kigget lidt rundt herinde og langt de fleste snakker internet-sider de vil sælge eller købe, okay der er også et par få firmaer og butikker der er til salg osv... og så er der selfølgelig lige 2 koncepter som sådan ca er lige så godt beskrevet som mit første indlæg.... eller ihvertfald lige så kompliceret som mit er mangelfuld... |
|
|
Well, det jeg mener er (selvom jeg ikke er kendt for at give magle ret her til aften :-P), at det er svært at tage stilling til om man er interesseret køber til en idé, når oplysningerne er så få, som de p.t. er. Det kan sagtens lade sig gøre at beskrive idéen mere uden at afsløre vitale fakta. Jeg vil absolut ikke have dig til at afsløre en hemmelighed, som du principielt er afhængig af at holde hemmelig, hvis du skal gøre dig forhåbninger om at tjene en klatskilling på den. Men.. Jeg kan da lige smide et eksempel på, hvordan en "hemmelig" beskrivelse af en idé kan lyde: "Jeg søger folk, der kan være interesserede i at aftage en idé, som på sigt kan blive en stor success indenfor transportsektoren. I grunden består idéen i et redskab, der gør det muligt at flytte endog meget tunge ting på en let, forsvarlig og økonomisk måde. Sektoren efterspørger ikke umiddelbart dette produkt, idet de ikke har fantasi til at forestille sig, at deres arbejdsdag kan forenkles væsentligt efter indførelsen af min idé. Produktet, som idéen lægger op til, er forholdsvist nemt at fremstille - jeg har endda en prototype, som er afprøvet af men gode og loyale ven - som selv arbejder i transportsektoren. Prototypen er tegnet, således at massefremstilling er mulig. Jeg garanterer ikke idéens succes, men spår, at den vil kunne mangedoble udbyttet af en arbejdsdag. Jeg forestiller mig, at der skal lægges kr. 30.000,- for at få fremstillet den første serie af mit produkt - og at avancen vil være tæt på 70% af omsætningen. Tegninger, diagrammer og beskrivelser foreligger." Der er da ikke nogen af Jer, der gættede, at jeg lige forsøgte at sælge opfindelsen "Hjulet", vel? Vh Peter EDIT: Du uddybede så, mens jeg skrev mit indlæg :-P |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
|