Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en ide:)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har længe gået med en ide men er desværre i den lidt forkerte branche til at kunne gøre noget ved det...

Min far har opforderet mig til at kontakte et firma med relationer til hvad min ide omhandler, men har sgu ikke rigtig gjort noget ved det så jeg vil gerne viderebringe ideen selfølgelig for den rette betaling hvad den så end er.

Ideen er specielt rettet mod større maskiner i bygge branchen som køre på flydende brændstof...

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 21:13
Du er nok nødt til at skrive lidt mere om hvad det er for en type personer du søger. Er det nogen med forstand på brændstof eller er det mekanikere eller ??

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:19
lige mine ord, der er jo ingen som kan bruge det der til noget.
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 21:26
Prøv at læse nogle at de andre tråde i samme kategori, så får du en ide om hvilke oplysninger folk har brug for
Tilmeldt 1. Nov 06
Skrevet kl. 21:43
Jeg kan lige præcis ikke bruge det som du skrver til noget som helst "magle"

Konstruktiv kritik er helt sikkert noget der vill kunne hjælpe mig men en latterlig bemærkning om at det ikke kan bruges til noget hjælper mig ikke nogen steder...

Tilmeldt 1. Nov 06
Skrevet kl. 21:48
Altså jeg vil jo helst ikke røbe ideen fuldstændig men det skal nok være en der har lidt ideer til hvordan man kan forbygge eller helt afværge at folk stjæler brændstof fra maskiner på byggepladser med en ganske lille modification på maskinerne...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 21:50
tak for det, jeg tror os nok vi skal blive rigtig gode venner, men helt ærligt er det ikke dig der er lidt væk i det, du undersøger ikke engang hvad folk normalt skriver til folk der poster sådan noget som dig... og så har du vist stadig ikke uddybet det alle forespørger.  
Tilmeldt 1. Nov 06
Skrevet kl. 21:57
Så vidt jeg kan se står der "Virksomhed, ide, patent køb og salg" og det jeg har er en ide og den vil jeg gerne vidrebringe til et eller andet klog hoved der har mere forstand på sådan noget end jeg har for et mindre beløb evt (at sælge en ide)... og hvis du er så pisse klog undre det mig at du ikke ikke har travlt med at skrive i en klumme på lederen i en eller anden smart avis og rutte lidt rundt med lidt større kapiteler et sted ude i aktie junglen i stedet for at chikanere folk som mig....
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 22:43
Dato: 01-11-2006 21:49:46 Forfatter: magle tak for det, jeg tror os nok vi skal blive rigtig gode venner, men helt ærligt er det ikke dig der er lidt væk i det, du undersøger ikke engang hvad folk normalt skriver til folk der poster sådan noget som dig... og så har du vist stadig ikke uddybet det alle forespørger. 

Ligegyldig og helt og aldeles overflødig kommentar. Det samme var den forudgående. Hvis du ikke har tænkt dig at hjælpe og gribe bolden, så ignorér dog tråden(e).

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 23:24

Ligegyldig og helt og aldeles overflødig kommentar. Det samme var den forudgående. Hvis du ikke har tænkt dig at hjælpe og gribe bolden, så ignorér dog tråden(e).

det var for at understeje det...

der er efterhånden så mange mennsker der oprettet en bruger herinde for at skrive et eller andet indlæg, og de har overhovedet ikke kigget i et eneste indlæg skrevet af et andet menneske før de selv poster, det pisser mig af.

helt ærligt, hvad siger det, hvis jeg laver et indlæg hvor der står: jeg har en ide, den omhandler motorveje .. vil du købe ? 

ps. jeg har da fået lidt ud af at pisse folk af i aften.. 253 indlæg = 500 kr. rabat
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)