Hej Jan Jeg kan jo modargumenterer stort set alt du siger, hvilket jeg går ud fra en meningen med dit indlæg.
Du kan slet ikke sammenligne BCK Design med en gratis løsning. De er skabelon baseret, og vores kunder kunne aldrig finde på at sætte sig ind i det. Vores CMS er brugervenligt, og lige til at gå i gang med (I modsætningen til rigtig mange andre). De CMS systemer der er gratis og næsten kræver at man tager et kursus i, er så avancerede og svære at gå i gang med fordi at de skal kunne understøtte avancerede designs, hvilket vi gør anderledes ved bruge tid på at flette et avanceret design ind i et simpelt CMS. Og det er sandt at der er flere der gør det, men dem har vi kigget på, og det er dem der er vores konkurrenter og ikke Joomla.
Præcis. Det er helt forkert. Jeg gør det her fordi jeg ikke kan holde mig fra det, jeg gør det uanset om jeg får penge for det eller ej, og hvis jeg havde råd til at gøre det gratis, gjorde jeg det. Jeg kan love dig for at at vores CMS system gør nogle ting anderledes, grunden til at vi valgte at udvikle vores eget CMS er først og fremmest fordi at vi netop ønsker at yde den bedste support til vores kunder, og sørge for at de ikke bader i unødvendige funktioner. Det skal du selvfølgelig ikke forstå som at vores CMS system ikke lever op til "dagens krav". Og en anden grund er at vi let har mulighed for at videreudvikle det hvis der kommer en kunde med særlige behov.
Som nævnt eg er ikke interesseret i at hvide hvad min timeløn er. Pointen med dette indlæg er ikke hvor langt jeg kan presse prisen op, men hvad i mener ville være en god pris for den kvalitet vi levere. Der er jo det nogle gange et faktum at billige produkter udtrykker dårlig kvalitet, og dårlig kvalitet er ikke os, men vi vil godt være billige så hvad gør vi her?
Jeg syntes både at du misforstår mig, og sammenligner produkt med alternative produkter som har en helt anden målgruppe. Tak for dit indlæg! :)
Tak det for jeg lige gjort noget ved! |
bjarkedk:Jeg kan jo modargumenterer stort set alt du siger, hvilket jeg går ud fra en meningen med dit indlæg.
Formålet med mit indlæg var ikke at du skulle modargumentere på alt hvad jeg havde skrevet.
Meningen var at fortælle dig om hvordan jeg så din forretning - og give dig lidt input hvad det er for nogle ting du skal se på.
Det er jo dig selv der siger at du synes at prisen der er i markedet er for lav (set i forhold til det arbejde i laver) - og jeg siger så at det er udelukkende et spørgsmål om hvad du kan levere i forhold til de andre.
bjarkedk:Vores CMS er brugervenligt, og lige til at gå i gang med (I modsætningen til rigtig mange andre). De CMS systemer der er gratis og næsten kræver at man tager et kursus i, er så avancerede og svære at gå i gang med fordi at de skal kunne understøtte avancerede designs, hvilket vi gør anderledes ved bruge tid på at flette et avanceret design ind i et simpelt CMS. Og det er sandt at der er flere der gør det, men dem har vi kigget på, og det er dem der er vores konkurrenter og ikke Joomla.
Lige præcis. Der er mange af dine konkurrenter der bruger tiden på tilpasning af gratis systemer, frem for udvikling - og det er det der gør at de kan gøre det billigt. Du skal jo gøre begge dele - og dermed knokle en vis legemsdel ud af bukserne for at opnå det samme (set ud fra de oplysninger i giver på hjemmesiden).
Alle de fordele du nævner er jo ikke noget du skal fortælle mig, men dine kunder - og udover det også sansynliggøre at der er rigtigt. Det er ikke helt nok at sige at "vi gør det bedre og nemmere". Lav nogle videoer og andre former for eksempler på administration osv. der viser hvordan tingene hænger sammen.
Som jeg ser din hjemmeside, kunne den ligeså godt være bygget på Joomla eller Wordpress - og det er her jeg mener at du ikke kommer ud over kanten. Vis og fortæl hvad det er du gør bedre end de andre. Jeg kan ikke se hvad det er for en kvalitet i leverer - endsige hvilken support i kan yde. Det er ikke nævnt med eet ord på jeres side.
Hvis jeg tager listen af features på jeres hjemmeside og ringer til en hvilken som helst af jeres konkurrenter og spørger om det er noget de kan levere - så vil de uden tøven kunne sige "Ja". SÅ du er nødt til at have noget som de andre ikke kan svare "Ja" til - igen så handler det om at kunne overbevise kunden om at det er sandt.
bjarkedk:Pointen med dette indlæg er ikke hvor langt jeg kan presse prisen op, men hvad i mener ville være en god pris for den kvalitet vi levere. Der er jo det nogle gange et faktum at billige produkter udtrykker dårlig kvalitet, og dårlig kvalitet er ikke os, men vi vil godt være billige så hvad gør vi her?
Du har ret i pris og kvalitet ofte hænger sammen. Men hvis i ikke viser at i leverer kvalitet og service - så er det dælme op ad bakke at overbevise en kunde om at han skal vælge jer i stedet for de andre.
Når det eneste jeg kan se er at i leverer det samme som de andre - og så er en rimelig pris....lad mig regne....det samme som de andre.
Igen - nu er det ikke meningen at du skal skrive her hvad det er i gør der er anderledes end de andre - det er dine potentielle kunder der skal have det at vide.
bjarkedk:Tak for dit indlæg! :)
Velbekomme :o)
mvh
Jan