Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twitter vs linkedln

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Efter at have puslet et par måneder med brugen af twitter er det efterhånden gået op for mig hvor effektivt et værktøj det kan være i ens SEO, og generel eksponering.

Udover Facebook og Twitter har jeg erfaret at linkedln skulle være en af de større online sociale netværk. Er der nogen der har erfaring med om denne tjeneste kan bruges til online markedsføring og evt kender til nogle gode artikler om linkedln i denne forbindelse?

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43

Hej

LinkedIn er noget helt andet end Facebook og Twitter. Prøv evt. at søge på LinkedIn i søgefeltet, så vil du se de opfattelser, der er af LinkedIn, og hvordan man anvender dette forum.

Hilsen

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 07:36

Linkedin er et socialt medie der skiller sig lidt ud. I forhold til twitter + facebook, da det bruges det meget mere af professionelle. Det er nok begrænset hvor mange kunder som du scorer på at være på linkedin, men systemet er glimrende til at netværke med forretningskontakter. Siderne har bliver tit anset som værende troværdige af Google, så der er en mulighed for at Linkedinsider til at ranke godt.

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:54

Hej 

Du skal ikke undervurdere LinkedIn. Det er som der bliver skrevet godt nok et netværk for professionelle og det tager typisk meget længere tid at opbygge et solidt netværk derinde, end det gør på FB. Til gængel så er det hamrende effektivt til at markedsføre sig selv, når først man har de rette connections og nok af dem. Man skal passe noget mere på derinde, end man skal på FB og Twitter - men min påstand er også at effekten er langt større. Jeg får en del arbejde derinde fra - men jeg er også meget aktiv der.

Du skal bruge din status aktivt på LinkedIn, du skal udfylde din profil med dine erfaringer og så skal du have en masse spændende connections - som du naturligvis har en RL relation til.

jeg har skrevet lidt om brugen af LinkedIn på http://konsulentblog.dk/category/linkedin/

Håber det kan bruges - ellers spørger du bare igen :)

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 21:25
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29

LinkedIn giver bedste linkback til mig og  den eneste af de 2 der giver daglige besøgene til min hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)