Efter 10 gode år som selvstændig, leder jeg efter nye udfordringer og græsgange. Jeg har haft meget med salg og marketing at gøre og er virkelig dygtig til kundepleje. Jeg har stort set altid været selvstændig og har derfor altid haft mange "kasketter" på. Jeg holder meget af at lave strategi i en virksomhed og der skal efter min mening altid være en rød tråd i alle bevægelser i en virksomhed. Jeg er meget udadvendt og holder meget af andres selskab. Dog har jeg altid arbejdet meget alene, og har ingen problemer i at finde motivationen i mit eget arbejde og målsætninger. Grunden til jeg vælger at lave denne annonce, er at jeg pt. ikke syntes jeg har den for mig, perfekte ide til min/vores nye virksomhed. Jeg ved hvad jeg kan, men er samtidig også bevidst om hvad mine svagheder er. Jeg har overvejet alt fra at få agentur på nogle nye spændende produkter, kontakte en udenlands virksomhed om at åbne en afdeling i Danmark eller starte sin egen gode ide op. Jeg overvejer at slå mig sammen med en som har nogle kvaliteter og evner som jeg ikke har, så man på den måde kunne opnå en sund synergi. Men det kunne også være der var en derude som har den gode ide, men mangler mig til at få den virkelig gjort. Jeg skal heldigvis ikke tage en beslutning nu og her, og er ikke presset. Men jeg vil meget gerne i dialog med nogen som syntes dette lyder spændende eller har en god ide til hvordan jeg kan komme videre med min proces. Tjek evt. min profil for lidt flere detaljer om mig! På forhånd tak. |
Noget nyt og spændende!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)