Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dubli - informationer

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det ikke MEGET useriøst at være så negativ på Dubbli, over at din egen kammerat har prøvet at tage røven på dig, det kan vel ikke væres Dubli''s skyld.

Jeg har selv været til flere træningsdage med Dubli, og det er bestemt ikke deres præsentations stil - så det må stå for din kammerats egen regning.

Der er desværre altid over ivrige sælgere i hvilket som helst MLM system, som vil puste solskin op i rø... på dig.

Ked af at høre om dit tab

Mvh Kiel

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:30
Dato: 10-11-2006 10:16:12 Forfatter: Kiel
Er det ikke MEGET useriøst at være så negativ på Dubbli, over at din egen kammerat har prøvet at tage røven på dig, det kan vel ikke væres Dubli''s skyld.

Nej, jeg synes ikke at det er MEGET useriøst med mine kommentarer til Dubli.

Tråden startede med at Jonathan spurgte om følgende:

Nogle herinde der kender noget til Dubli.com - enten er med i det eller har hørt godt/skidt om det? 

Jeg deltager normalt aldrig i MLM trådene på Amino, fordi jeg ikke har viden nok om det til at kunne udtale mig.

Men i dette tilfælde, har jeg har dårlige erfaringer med Dubli og svarer derfor på det, for at hjælpe trådens ophavsmand med at få svar på sine spørgsmål!

God dag!

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:32
Dato: 10-11-2006 09:56:35 Forfatter: Dimitri Hardorff [
Hvorfor? Er du da int. i at starte op? ;)
Som skrevet i en anden tråd, oplyser jeg ikke om konceptet igennem et forum.

Vi ved vist godt begge 2, at jeg nok ikke er den rette

God weekend...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:49
Også derfor det undrede mig at du var int.
Tilmeldt 11. Nov 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:23

Hej Jonathan

DubLi er skabt som en konkurrent og en forbedring til de forskellige andre e-handels portaler der i dag findes rundt om på kloden, men med den store forskel at man kan sælge og handle på en mere hensigtsmæssig måde på tværs at landegrænser end man kan i dag. Køber og sælger kan vælge hvilket land man vil handle i.

Af flere forskelle fordele kan nævnes:

- At det for den almindelige bruger ikke koster noget at sætte vare til salg på DubLi Worldwide Trading, man afregner først når man har et salg. (solgt eller gratis).

- At du modtager bonuspoint hvis du gennem ”Tip en ven” er medvirkende til et salg. (Gælder for alle der bruger DubLi Worldwide Trading)  .

- At du modtager bonuspoint hvis du er medvirkende til at sælge en ”prof” netbutik på DubLi.

- At du kan selv vælge at blive ambassadør for DubLi Network og få andel i det salg der foregår mellem dine forskellige kunder og shops på nettet.

- At det er mulig at sammenkøre kunders nuværende netbutiker med DubLi Worldwide Trading, så der kommer en større eksponering at deres produkter.

- At du pt. automatisk vil starte i DubLi Network som Team member.

- At dit arrangement i DubLi Network vil være en kombination af kunder, shop og netværksbygning primært i unilevel.

Bonuspoint fra ”Tip en ven” vil primært kunne bruget til køb af forskellige tilbud, så som rejser m.m. Her behøver man ikke at være inde i Netværksdelen.

Alt i alt har du i DubLi Network muligheden for at få andel i den voksende nethandel og derigennem skabe dig en forretning som hurtig vil blive global.

PS. DubLi er skab af en dansk iværksætter fra Kolding )

Carsten E. Woetmann

www.dublinetwork.com/8921

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:25
Jeg har prøvet at handle på dubli, jeg har endnu ikke modtaget nogle varer, selvom de er bestilt for ca. 2 måneder siden. Så jeg kan ikke anbefale dubli

mvh

Kalle

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 01:17
Når man sortere lidt i kommentarerne i denne tråd om Dubli - med andre ord - læser mellem linierne vil man se at denne tråd alene ikke giver svar på hvad DUBLI er - og kan betyde i forhold til en "engodsag" ønsker at indhente af oplysninger.

Jeg har som de fleste andre i Network Marketing branchen, fulgt Dubli på sidelinien i snart mange år - først fornylig har selskabet vist sig, at være på rette spor - og i kølvandet på det, har jeg dels haft kontakt til - og dialog med - flere af de dygtige og kompetente ledere der står bag markedsføringen af Dubli i Europa. Samtidig er jeg så også blevet eksponeret for portalen, for forretningen - for Dubli - gennem knap så kompetente repræsentanter.

Eftersom alle arbejder med en selvstændig forretning - som selvstændige repræsentanter - kan selskabet ikke holde styr på alle mand i marken - men kan via interne regler og et effektivt compliance-system slå ned på de repræsentanter som eks. spammer eller på anden vis laver noget hovedløst markedsføringsarbejde.

At Brian har haft besøg af en kammerat, der åbenbart var inkompetent (eller mente Brian var tilpas naiv) bør ikke stille Dubli i et dårligt lys, ligesom det at en handel VIA Dubli ikke er forløbet effektivt ej heller bør reflektere Dubli som værende en fusk forretning.

"Engodsag", tag fat i det danske kontor - og direktør - jeg er sikker på de er villige til at klarlægge alle de spørgsmål du måtte have - samtidig så bør de kompetente repræsentanter som helt sikkert "læser over skuldren" i dette forum tage kontakt til dig, især grundet den massive gruppe af butikker du er i kontakt med.

For god ordens skyld skal jeg gøre det klart, at jeg var evalueret forretningsmulighederne med Dubli, ligesåvel som jeg har vurderet shopløsningerne der findes i konceptet - det har ikke givet anledning til at bruge grimme superlativer - men som det også fremgår at diverse indlæg under "MLM og Network Marketing" så har jeg stillet mig kritisk overfor en række punkter - men det er udelukkende set med "MLM" briller og ikke med de briller som "engodsag" skal vurdere med.

(i parentes og direkte til Dimitri: set i lyset af din ivrige flytning af indlæg der omhandler MLM relateret emner, så forklar mig lige hvorfor dette indlæg ikke er flyttet... det er jo stik imod DIN logik - omend indlægget er skrevet her - og hører hjemme her...!)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:18

Jeg kender ikke så meget til Dubli, men kender til et andet firma som jeg virkelig ser en stor mulighed i. Fordi de har nogen produkter som aldrig er set før og som virkelig følger tidens trend.

Jeg vil råde dig til at kigge på denne video www.endeligfri.nu/agel

Kontakt mig hvis du ser den samme mulighed som jeg gjorde.

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:26

Hej Brian :)

Jeg syntes det er ret mærkeligt du skriver mlm/pyramide som om de er forbundet med hinanden. I virkeligheden burde du skrive MLM ------------------------------------------------------------------------------Pyramid med stor afstand, da MLM og Pyramide ikke har noget med hinanden at gøre :D Pyramide er ulovligt og er når man betaler penge uden at få varer for dem. Og jeg vil give dig ret i at Dubli ikke ser lovligt ud. Men jeg arbejder med MLM hvor man handler med produkter og det er 100% lovligt og har intet med Pyramide at gør ;) Men jeg ville heller ikke røre Dubli med en ildtang, Dubli har en fremtid i Kontant / Operation X :P

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)