Er det ikke MEGET useriøst at være så negativ på Dubbli, over at din egen kammerat har prøvet at tage røven på dig, det kan vel ikke væres Dubli''s skyld. Jeg har selv været til flere træningsdage med Dubli, og det er bestemt ikke deres præsentations stil - så det må stå for din kammerats egen regning. Der er desværre altid over ivrige sælgere i hvilket som helst MLM system, som vil puste solskin op i rø... på dig. Ked af at høre om dit tab Mvh Kiel |
Dato: 10-11-2006 10:16:12 Forfatter: KielEr det ikke MEGET useriøst at være så negativ på Dubbli, over at din egen kammerat har prøvet at tage røven på dig, det kan vel ikke væres Dubli''s skyld.Nej, jeg synes ikke at det er MEGET useriøst med mine kommentarer til Dubli.Tråden startede med at Jonathan spurgte om følgende:Nogle herinde der kender noget til Dubli.com - enten er med i det eller har hørt godt/skidt om det?Jeg deltager normalt aldrig i MLM trådene på Amino, fordi jeg ikke har viden nok om det til at kunne udtale mig.Men i dette tilfælde, har jeg har dårlige erfaringer med Dubli og svarer derfor på det, for at hjælpe trådens ophavsmand med at få svar på sine spørgsmål!God dag!