Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og special tegn som ´ ¨ ' - ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
jeg sidder og er ved at optimere noget tekst på min hjemme side og falder over en side hvor jeg forklarer lidt om vores produkt.
i denne tekst har jeg en del steder vores keyword med s endelse kasseapparats(kasseapparat) er keyword

hvordan ser søgemaskiner på special tegn ? ville "kasseappart´s" blive ses samlet eller som kasseappatat s ?

er det muligt at optimere på denne måde ?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:16

er der ingen der har viden herom  ?

ud lille side spørgsmål, hvis man går ud i at erstatte endelsen af ens keyword med et billede, så det er læseligt af brugeren, men billedet gør at. keyword er entakt og uden endelse....
er det det man kalder black hat 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:42

Hej, 

Skal lige høre hvorfor du ville skrive "kasseapparat´s"? :), da det jo staves "kasseapparats".

Kristian Ole Rørbye

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 08:05

Ja, hold dig til det folk søger på, nemlig den korrekt stavemøde.

Jeg tror også at kassapparat´s vil blive opfattet som kasseapparat s af søge maskinen, så er der ikke rigtigt nogen ide i.

Billeder selvom de er titlet med korrekt søgeord, har meget lille effekt, så bedre at bruge krudtet på noget med mere effekt, nemlig noget velskrevet tekst, og intern link struktur, samt afvekslende indgående link med de rette keywords.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:15

problemet her er at det folk søger på er kasseapparat

men jeg i min tekst her en del steder hvor der står kasseapparts(uden ´ )

men jeg er ude efter at optimere de steder hvor der står kasseapparats og få dem til at virke som keywords som de ikke gør idag

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:10

ikke fordi jeg vil/skal blande mig overhovedet... Men hedder det ikke bare kasseapperater i flertal, - hvorfor det der engelske flertals 's?:S

Ulrik

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:16

eller - kasseapparatets muligheder/specifikationer, - hvis det er dem du skriver om

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:45

helt enig
jeg bruger kasseapparats software da jeg udvikler og sælger den del af det samlede system.

men da jeg gerne vil have at mit keyword kasseapparat bliver fanget var jeg ude efter en måde at få tilføjet "s" uden at det ødelækker keyworded....

min egen ide var at lave et lille billede af "s" og sætte det ind efter kasseapparat

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)