Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt syn på Network Marketing

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke få videoen til at virke, den giver siden kan ikke vises.
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:05
Det gør jeg også lige nu!

Det kører for os! Jeg kan ikke finde andre link, hvor man kan se den gratis! Og du får ikke lov til at besøge min side, da vi forbliver neutrale

Prøv at søge på brilliant compensation på Google.

Øv!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:15
Halløj

Jeg vil gerne være med til at udbrede et positivt kendskab til vores forretningsform - så den udmærkede online-movie kan ses på min hjemmeside - klik på linket herunder. 

''Brilliant Compensation'' er 100 % konceptneutral.

God fornøjelse.  ;-)

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:47
Hej Network Consult.

Tak for hjælpen. Var ikke i stand til at finde den, så jeg kunne forblive neutral. Kunne naturligvis ikke lade være med at besøge din side, og jeg vil ønske dig held og lykke med forretningen.

Efter blot 2 måneder i Network Marketing, har jeg droppet alt andet, og kan nu leve af forretningen. Efter 8 år som selvstændig, er det en speciel fornemmelse at være fri! 8 år med stort set ingen tid til at gøre det, som jeg virkelig elsker, nemlig at dykke, stå på ski, løbe, være sammen med min kone og børn, rejse osv.

Så for nogen lykkedes det altså at nå deres drømme gennem Network Marketing, så jeg er glad for, at vi får den positive vinkel med også!

Hilsen

Anders

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 16:18
Dato: 05-11-2006 21:46:55
Forfatter: Anders Petersen
Hej Network Consult.

Tak for hjælpen. Var ikke i stand til at finde den, så jeg kunne forblive neutral. Kunne naturligvis ikke lade være med at besøge din side, og jeg vil ønske dig held og lykke med forretningen.

Efter blot 2 måneder i Network Marketing, har jeg droppet alt andet, og kan nu leve af forretningen. Efter 8 år som selvstændig, er det en speciel fornemmelse at være fri! 8 år med stort set ingen tid til at gøre det, som jeg virkelig elsker, nemlig at dykke, stå på ski, løbe, være sammen med min kone og børn, rejse osv.

Så for nogen lykkedes det altså at nå deres drømme gennem Network Marketing, så jeg er glad for, at vi får den positive vinkel med også!

Hilsen

Anders

Mund til mund metoden er den bedste måde at sælge på. Det er bare synd at nogle udnytter det på en forkert/ulovlig måde...

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:33
"Succesfuldt network marketing team søger stærke ledere til omgående succes".

Hvilken NM-virksomhed arbejder du med Dimitri...!?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:42
Som skrevet i et tidligere indlæg, vil jeg aldrig kunne lægge alle detaljer på bordet i et forum (hvis jeg ønsker at undgå tasteskader), derfor holder jeg kun præsentationer.
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)