Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt syn på Network Marketing

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino læsere.

Hvis nogen skulle have lyst til kigge lidt nærmere på, hvad Network Marketing er, vil jeg anbefale jer at kigge her:

Det vil tage omkring 20 minutter, men giver et udmærket billede af Network Marketing. På Amino kan ordet Network Marketing frembringe det værste i folk, og ofte sættes der lighedstegn mellem Network Marketing og pyramidspil.

Rigtigt at strukuren i Network Marketing kan have en pyramideform, men er det så anderledes end den struktur, vi ser i det danske erhvervsliv?

Håber I vil bruge lidt tid på den, så vi kan få alle vinkler med!

Hilsen.

Anders

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 01:48
Jeg får en "Your session has expired.".

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:56
Og det samme gør jeg :/ ..
Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 09:39
Beklager. Jeg indsatte linket, så ingen kunne se, hvilket firma jeg arbejder for!

Prøv dette link: http://www.sharegoji.com/movie.htm 

Et stykke nede på siden, kan I så klikke på "Click Here" for at se videoen.

Hilsen

Anders

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 10:46
En 30 minutters video? Kan du opridse de væsentligste punkter? :)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 01:48
Har set denne video for nogen tid siden. Sidder i en loge med en af de danske topfolk i ACN.

Giver et godt billede at hvorfor hele NM idéen er god. (desværre er der en del firmaer der misrygter dette koncept).

Dimitri. Hvis jeg ikke tager fejl, arbejder du så ikke med NM?? Hvis ja, så er denne video da et must at kende til. Sæt du bare 30 min af til at se den. Ja det kommer fra en ikke NM''er ;-)

/ Charly

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 07:44
Er den "konceptneutral"? For jeg vil ikke bruge 30 minutter på at sidde og se en reklamefilm...
Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 08:35
Hej Dimitri.

Den er 100% neutral. Den forefindes også på hjemmesiden, for det firma som jeg selv arbejder for, men jeg har med vilje undladt at nævne firmaet.

Enjoy!

Hilsen

Anders

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 08:47
Lyder godt, ser den senere ;)
Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 09:21

Hej Dimitri.

Nu har du måske allerede set videoen. Det er ikke nogen hemmelighed, at mange mennesker har haft dårlige erfaringer med NM. Til gengæld er der også rigtig mange, som virkelig har glæde af at arbejde med NM i hverdagen. Den dårlige erfaring udspringer ofte af, at firmaerne lukke ned, da de løber tør for penge.

Derfor skal man være uhyggelig grundig, når man vælger firma. Personligt har jeg brugt flere uger på at undersøge mit firma, før jeg tog en beslutning.

Det videoen gerne skulle give et billede af er, at Network Marketing i den reneste form, er en fair måde at drive forretning på. Det er rigtigt, at mange Network Marketing firma har en pyramideform, men det har stort set alle firmaer i det danske erhvervsliv!

At bedømme ud fra mange indlæg på Amino, skulle jeg være en grisk satan, hvis primære formål er at suge pengene ud af lommerne på min nære omgangskreds! Dette ville også være tilfældet, hvis jeg valgte det forkerte firma, og ikke formåede at skabe succes for de mennesker, som jeg får med i min forretning!

Det er nok tanken om, at jeg kan tjene penge på venner og bekendte, som virker frastødende for mange! Dette kan dog kun lade sig gøre, hvis jeg giver folk den rigtige træning, så de får succes med deres forretning. Altså bruger jeg MANGE timer på at coache folk, og videregive den viden som jeg har lært fra andre! Nøjagtig som hvis jeg ansatte en ven i mit firma, så han kunne gå ud og tjene penge til ham selv og undertegnede!

Dog er det de færreste i mit firma, som nogensinde kommer til at tjene det samme som mig, selvom de virkelig knokler i det daglige! Indenfor Network Marketing, ser det nu ud til, at min træning har båret frugt, og der er flere, som kommer til at lave en meget bedre forretning end mig!

Og så skræmmer det folk, at indgangsvinklen til Network Marketing altid er penge, og at produkterne kommer til at stå i baggrunden! Det er op til den enkelte networker, hvor han/hun vil lægge vægten, men i min forretning er det 50/50 produkter og økonomi!

Så kort fortalt er min drivkraft, den frihed Network Marketing giver og lysten til at hjælpe andre med at få succes!

Og til folk som ønsker at prøve kræfter med Network Marketing, så kig efter følgende!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)