Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der ?

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Nu må jeg lige få lidt luft, hvor er jeg bare træt af at høre ordet finaskrise stop så, bare fordi man ikke vælter sig i arbejde og bare kan sidde på sin flade røv og lade arbejdet komme til dig det har aldrig været normalt og kommmer heller aldrig til det, ja gu fanden skal man gøre noget for at finde arbejde og ja hvis i alle gå rundt og tuder kommer i aldrig videre op på hesten tænk nyt så skal man nok klare den

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05

Hmmm..og hvem kan bruge dette indlæg?

Og til hvad?

/peter

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 19:07

Peter - Revisor:

Hmmm..og hvem kan bruge dette indlæg?

Og til hvad?

/peter

Ja, det giver jeg dig sådan set også ret i.

Som du selv skriver så har vi hørt så meget om det nu, men når du skriver et indlæg som dette, jamen så hører vi endnu mere til det :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:10

Martin :

Nu må jeg lige få lidt luft, hvor er jeg bare træt af at høre ordet finaskrise stop så, bare fordi man ikke vælter sig i arbejde og bare kan sidde på sin flade røv og lade arbejdet komme til dig det har aldrig været normalt og kommmer heller aldrig til det, ja gu fanden skal man gøre noget for at finde arbejde og ja hvis i alle gå rundt og tuder kommer i aldrig videre op på hesten tænk nyt så skal man nok klare den

Hej Martin

Du har helt ret - jeg er jo fra den yngre generation , og vi har ikke mærket særlig meget til finanskrisen andet end lidt mindre lommepenge Crying

Men så må vi jo tjene dem selv - flere unge i arbejde, ingen finanskrise (tror jeg) :-)

Mvh. Thomas De Oliveira

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10

Hvis trådstarter håber at begynde en debat eller lignende, så skulle han måske gribe det lidt anderledes an. Jeg mener, han må jo have en vis viden omkring forholdene i virksomhederneNo

Hilsen

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 19:11

Jeg ville ønske at i gad læse det før i svarer jeg skrev at jeg havde brug for at få lyst og i stedet for at trække folk ned fortæller jeg at det er muligt at drive en virksomhed

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 19:13

Det har jeg skam også vi er gået fra 2 til 12 ansætte på en halvt år, vi har gang vi flere ting som giver pote

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14

Jeg har i nu ikke mærket af der har være krise.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:14

Ja det var godt nok ikke det mest heldige indlæg fra en af Amino´s samarbejdspartnere der netop tilbyder at overtage de fleste aktiviteter i virksomheden, så man netop kan sidde på sin flade røv og lade kunderne komme til en Smile

For den målsætning der skrives på hjemmesiden:

Derudover søger vi at hjælpe mennesker så godt som vi kan - mennesker som er - eller har været - i en krise eller er blevet handicappet på den ene eller anden måde. Vi tror på,  det kan bidrage til menneskers selvværd og værdighed, at have et job hvor de spiller en vigtig rolle og det vil vi gerne give dem.

som jo netop skulle hjælpe folk der er i krise grundet ændret mønster i business siden finanskrisens indtog. står jo i skarp kontrast til ovenstående udtalelse.

Men altid godt når der bekendes kulør, for nogen fatalt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16

Hmmm...virker ikke særligt inspirerende.

Personligt anser jeg da Aminoerne for nogen af de mest kreative..individer, som ikke ligger på

den lade side, og de fleste skal nok klare sig.

Så synes, at dit indlæg ikke er velplaceret.

Du ved måske mere, som vi andre ikke ved?

/peter

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)