Hej Martin! Men nå jeg seriøst spørger til e-trade til vore produkter i vor virksomhed -ja så "skal man faktisk finde sig i at blive nedgjort ikke på grund af spørgsmålene - men KUN på grund af at man har valgt at arbejde med Network Marketing - Hvorfor denne berøringsangst - Du ved det jeg ved det - de der er for dårlige overlever ikke !!!! Hilsen - in spee |
Jeg er uenig i at vi skal begynde at ligge MLM spørgsmål ud blandt alle de andre spørgsmål, der er så mange ting ved MLM der gør det specielt i forhold til hvordan andre iværksættere driver deres foretning. Når der så endelig kommer et spørgsmål som andre iværksættere også kan svare på og bruge, så kommer det som regel alligevel i de andre kategorier.
Men MLM kategorien er meget problematisk, og jeg tror ikke kun problemet er på Amino, men alle steder hvor man begynder at blande MLM folk med ikke-MLMere, jeg tror en stor del af skylden ligger hos de mange virksomheder der lokker med 4000 om dagen uden at røre en finger, jeres branche har virkelig fået et dårligt ry. Jeg forstår ikke at i, som den seriøse del af MLMverdenen, ikke gør mere for at bekæmpe den slags, for det må da også gå ud over jer selv, da den slags annoncer kun tiltrækker folk der mangler hjerneceller, eller står utrolig dårlig økonomisk og ser det som sidste udvej.
Selvfølgelig ligger en stor del af skylden også hos anti-MLMere som sviner MLM til. Jeg har før svinet MLM groft til, men det er fordi jeg føler alt er hemlighedskræmmeri, man får aldrig rigtig noget at vide, man skal bruge små koder for at komme ind på de forskellige sites, man skal til hvervemøder hvor man nærmest bliver presset til at sige ja tak.
Men enige bliver vi nok aldrige, jeg synes vi skal gøre et forsøg med at lade MLM være udenfor dagens indlæg i noget tid, og går det bedre med mlmkategorien, forstået på den måde at der ikke kommer så meget mudderkastning skal vi fortsætte, ellers kan der jo overvejes andre ting.
Der er lige pt. også forslag oppe omkring at sige folk ikke kan skrive i MLM kategorien med mindre de har deltaget aktivt andre steder, eller at alt drive by spam bliver slettet, både i mlm kategorien men også på resten af amino. En løsning skal der ihvertfald findes hvis MLM skal komme på dagens indlæg igen, for når det går hedt for sig er over halvdelen af den liste fyldt med mudderkastning, hvilket ofte overskygger iværksættere der står med reele problemer og gerne vil have nogle løsningsforslag.