Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den virkelige verden!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Denne gruppe "kalder" sig den virkelige verden?

Det er tankevækkende at der i den virkelige verden ikke er plads til at tænke - anderledes - og skabe rum for folkets mulighed for, at starte egen virksomhed - Jeg har bemærket at man ikke ser sit indlæg længere når gruppen "Network Marketing" er kommenteret.

Men det er måske en midlertidig hændelse eller - har det etablerede vanetænkende system begravet denne gruppe -ligesom man begravede de personer der var så opløftede - at de påstod jorden ikke var flad men rund - Hvis gruppen er "begravet" - af de personer der mener at jorden er flad - ja så lad disse blive i deres vildfarelse og køre med på den "flade jord" - vi er nogle stykker der arbejder på en anden og interessant udvikling - og vi er nogle stykker der faktisk gør meget for, at uddanne de mange til at gøre det samme og få oplevelsen af at starte og bygge en virksomhed - kald den så hvad I vil.

Men det er som bekendt ikke slutresultatet der tæller, men sporten i at være på vej og bygge noget man troer på ik´?

og sidst men ikke mindst - at uddanne andre og få glæden ved at se det lykkedes - hjælpe andre med at opfylde deres drømme!

Networker i Marketing

Ps! Vi har travlt og søger 3 personer der har hvad det kræver at starte virksomhed- se under job - her

www.JOMACompay.dk

Hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 01:21
John, hvis dine seneste indlæg i ikke-MLM grupperne er et forsøg på at undslippe det faktum, at MLM-indlæg ikke længere bliver vist i "Indlæg i dag", er det dårlig stil. Jeg personligt gider, orker og ønsker simpelthen  ikke bruge mere tid på at læse MLM-indlæg, og forventer ikke at finde dem i grupper, der ikke er direkte MLM-relaterede.

Som "MLM-mand" kan det vel heller ikke være i din interesse, at få "negative læsere", så kan vi ikke blive enige om, at du fremover kun poster dine MLM-indlæg i MLM-kategorien og jeg ikke længere læser i den? Du finder nok alligevel ikke potentielle "kunder" i de øvrige debatgrupper.

Jeg ved godt, at andre MLM-personligheder på dette forum er ligeglade, men du er vel ikke ude på at ødelægge Amino med MLM-indlæg, vel?

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 01:32
Ikke at jeg gider kommentere dit indlæg yderligere, men du er for langt ude her til at jeg kan lade det gå forbi min næse:

> ligesom man begravede de personer der var så opløftede - at de påstod jorden ikke var flad men rund

Flot argumentation! Rigtig fantastisk sammenligning mellem MLM og virkelighedens verden.

> Men det er som bekendt ikke slutresultatet der tæller, men sporten i at være på vej og bygge noget man troer på ik´?

Nej, det er slutresultatet, der tæller! Sporten består i at nå slutresultatet, men jeg er godt klar over at argumentationen overfor potentielle MLM-ofre er en anden.

At MLM skulle hjælpe nogen til at opfylde deres drømme er vist ret relativt. Mange drømmer om at få råd til en kasse bajere eller en flaske snaps, og det kan de bedste MLM-koncepter vel godt klare, hvis der ligges et seriøst stykke arbejde forinden.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 01:51
Hej Kim!

Citat:
John, hvis dine seneste indlæg i ikke-MLM grupperne er et forsøg på at undslippe det faktum, at MLM-indlæg ikke længere bliver vist i "Indlæg i dag", er det dårlig stil. Jeg personligt gider, orker og ønsker simpelthen  ikke bruge mere tid på at læse MLM-indlæg, og forventer ikke at finde dem i grupper, der ikke er direkte MLM-relaterede.

Som "MLM-mand" kan det vel heller ikke være i din interesse, at få "negative læsere", så kan vi ikke blive enige om, at du fremover kun poster dine MLM-indlæg i MLM-kategorien og jeg ikke længere læser i den? Du finder nok alligevel ikke potentielle "kunder" i de øvrige debatgrupper.

Jeg ved godt, at andre MLM-personligheder på dette forum er ligeglade, men du er vel ikke ude på at ødelægge Amino med MLM-indlæg, vel?

Mange hilsner
Kim Gam-Jensen

Citat slut:

Nej Kim – jeg arbejder ikke for at ”rive noget ned” jeg arbejder på at bygge op!
Men det er underligt som forholdsvis ny bruger af Amino, at konstatere at I stort set alle sammen har jeres logo´s og links på til jeres – aktiviteter.
Så jow - I alle anvender - dette også til ”Reklamesøjle” – derudover er der gode lærerige indlæg til alle.
Men hvorfor ”Spærre” man af blot fordi I – ”nogle få stykker ” lader jeg drille af en ny branche som I jo alle ved har så høj enerti at I ikke kan stoppe den!
I stedet for at lade jer genere så skulle I passe jeres butik tænk på hvor meget energi I har brugt på at få Netwærk Marketing kørt på et sidespor!

Hvorfor ?

Lad dog denne aktivitet få plads – hvis den ikke kan overleve så dør den af sig selv – med eller uden jeres negativ udbrud og sikken et sprogbrug I anvender -  Har I tænkt på at hvis I får jeres virksomhed op på et rimeligt niveau så er der også her mange der har læst jeres sprogbrug og måske de ikke finder adfærden rimelig som potentiel kunde eller ansøger til et opslået job hos jer?

Og - ja - jeg har aftestet hvad der foregår og det er så vedtaget at disse underlige nogle kan bare lukkes af i deres egen ”kasse” – ja - ja – Intet er så hæmmende for en udvikling som frygten for en fiasko!

Men – men det vil være markedskræfterne der styre og ikke de få der råber højest.
Kan du huske hvem der sagde ”Negativ omtale er også reklame” ?
Kan du huske hans adfærd på forsiderne?
Kan du huske at denne virksomhed dengang var i voldsom vækst – så nej – jeg er ikke bekymret for negativ omtale – jeg er bekymret for censuren!!

Når vore visioner om det vi arbejder for gøres til skamme - så kæmper man - og det bør man også gøre ellers havde vi ikke den udvikling som det fremgår i vor verden - men man vinder ikke ved at vende ryggen til en udvikling  -en udvikling der komme tfor at blive!

HUSK så på:

"Det er når kampen bliver hård de hårde begynder at slås"

Kan du huske Bil Gates - der i sin garge påstod at vi alle ville arbejde via PC ........kan du huske hvad de sagde om dette ?

Hilsen og bemærk der er alle nødvendig oplysninger jeg er IKKE anonym!    

mvh john sommer

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 02:04
Hej Kim!

ja - du har hvist ikke helt forståelse for andre personers vision - men er det ikke ok ?

Det er jo i meningsudvekslingen vi skal finde udviklingspotentialet ikke - enige behøver man ej at være!

Blot der er noget fra begge sider der kan bidrage til at man begynder at tænke anderledes - det er heri basis er for udvikling - ikke kun materiel udvikling men især den menneskelig udvikling!!

Hilsen

And All the best Kim!

mvh john sommer

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:04

Jeg synes det er rart hvis MLM tråede ikke længere kommer i dagens indlæg.

Vi må jo indse den kendsgerning at det HØJST er hver 10ende indlæg i MLM kategorien der bare er nogenlunde brugbart, og at der kun er 3-4 MLM''ere herinde der kan finde ud af at bruge kategorien til at udvikle sig, diskutere forskellige systemer sagligt mm. de andre 98% bruger den til drive by spam, nedgøre andre MLM virksomheder eller nedgøre MLM gennerelt. 

Hvis MLM debatten ikke havde alt det, men havde en masse saglige debatter om de bedste bonus systemer, hvordan man bedst muligt markedsførte sig, hvordan man skulle være i henhold til lovgivningen etc. Som Martin Thorborg også har prøvet at starte kunstigt op ved at oprette tråde til det, så ville den helt sikkert også blive vist i dagens indlæg.

Så inden du begynder med din raceopdeling af den virkelige verden og MLM, så bør du nok tænke over det ikke kun er os fra den virkelige verden som du kalder os, der ødelægger MLM debatten, men ligeså meget jer selv.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:20
Hov-hov, inden du får råbt alt for meget op og skabt endnu en negativt ladet tråd, så lad os lige slå fast:

- at vi stadig bliver gjort opmærksom på indlæg skrevet i MLM, hvis vi bare abonnere på emnet
- at det store flertal var blevet træt af dine kolleger, der spammer med intetsigende/tåbelige reklameindslag
- at vi gerne tager diskussionen, ikke fordi MLM er interessant, men fordi vi som oftest er lodret uenig i hvad der kan betegnes som god argumentation

Jeg deltager i debatten, fordi jeg er uenig - ligesom jeg også diskuterer indvandringspolitik med Dansk Folkeparti. Så kom endelig bare med MLM-relaterede indlæg her, men spar os for de åndsdæmpende reklamer. I er ikke blevet udelukket, I har bare fået besked på at dæmpe jer lidt, så almidelig højtråbende reklame ikke overdøver den fredsommelige diskussion og udveksling af ideer, erfaring og synspunkter .

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 12:04
Hej Morten!

ja - du bekræfter mig i at det anvendet sprogbrug - her på Amino ligger det noget under niveau - og det gælder egentlig i de fleste indlæg. Man vinder ikke en debat ved at hæve stemmen ej helle ved at bruge "Knoppede" ukvems ord - snare tværtimod!

Hilsen

mvh john sommer

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 12:23
Hej Martin!

Debatter er ofte med modstridende opfattelser - såvel i "den virkelige verden" som I kalder det herinde - definition efterlyses?

Og også her er der brodne kar der ikke forstår at en debat er udviklende - men når der anvendes et sprog som det er fremgået - ja så er der ikke grundlag for udvilende debat.

Når man "putter" emner i udvalgte "lukkede" grupper og ikke tager disse med i jeres virkelige verden - ja så lever man jo blot i sin egen verden - og hvis det er det I vil så held og lykke!

Denne planet har vi alle et ophold på - og her er mange forskellige meninger og drivkrafter samt også ikke seriøse udbud  -det ses alle steder i Dansk Erhvervsliv.

Men Amino kan jo få sin egen planet og indrette den til deres målsætninger - men på denne klode er du blandt mange andre hvorfor meninger brydes - jeg er sikker på, at der er mange der har "lært" noget ved disse debatter - af både godt og dårligt - men at udelukke særligt udvalgte brancher fra "Den virkelige verden" er jo tankevækkende for så er den virkelige verden jo ikke på Amino og så må den jo være derude i den virkelige verden ik´ - og så er konklusionen nærliggende at drage:

Amnmio bruges som reklamesøjle for alle !- tænk på hvad du opnår ved at Google

Hilsen

mvh john sommer

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:10
Amnmio bruges som reklamesøjle for alle !- tænk på hvad du opnår ved at Google! 

Det tror jeg de færreste vil benægte. MEN der er utrolig stor forskel på hvordan de forskellige bruger benytter Amino som reklamesøgle, nogle brander bare deres eget navn, f.eks. er Mikkel DeMib utrolig kendt for den slags, andre bruger deres signatur til at markedsføre sig, og nogle helt tredje giver tilbud til aminoer.

Alle de overstående ser jeg ikke noget problem i, fordi de alle kræver en aktiv deltagelse på amino. Men her i MLM debatten tror jeg 80% af alle brugere der kun har lavet 1-5 indlæg og aldrig laver flere, er at finde. Det kalder jeg drive by spam, altså de ser siden er aktiv, der er en mlm debat, de opretter en tråd, alene af det formål at lokke nogle til at købe igennem dem, og derefter forsvinder de fra siden. Det synes jeg ikke amino bør bruges til, og der er jeg vidst ikke helt alene.

De MLM''er der er herinde og debattere forskellige systemer mm. har jeg fuld respekt for, og var hovedelen af de samlede indlæg den slags, er jeg sikker på den ikke ville ha været skjult fra indlæg idag.

Jeg tror grunden til at MLM er kommet i en "lukket kasse", for nu at bruge dit udtryk, er at der er SÅ mange lorte indlæg, at det overskygger de mange andre gode indlæg, det er ikke kun MLMfolks skyld det er ligeså meget alle os andre, men så længe det står til på den måde i MLM kategorien, synes jeg er det er udmærket den er skjult i dagens indlæg.

Som Morten siger, er kategorien jo hverken slettet, låst eller usynlig på siden. Den fremgår helt som normalt og de fleste vil stadig kunne finde den, men i og med de mange indlæg ikke kommer på dagesn indlæg tror jeg faktisk at mange anti-MLM''er holder sig væk, da de ikke ser de indlæg, mens MLMfolk der ønsker at stille spørgsmål og debattere saglige ting, stadig vil åbne den kategori.

Så i bund og grund synes jeg faktisk du skal vende den rundt og prøve at se om der ikke også er fordele ved denne metode, og ihvertfald give det et forsøg. Det er trodsalt ikke jordens undergang.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)