Denne gruppe "kalder" sig den virkelige verden? Det er tankevækkende at der i den virkelige verden ikke er plads til at tænke - anderledes - og skabe rum for folkets mulighed for, at starte egen virksomhed - Jeg har bemærket at man ikke ser sit indlæg længere når gruppen "Network Marketing" er kommenteret. Men det er måske en midlertidig hændelse eller - har det etablerede vanetænkende system begravet denne gruppe -ligesom man begravede de personer der var så opløftede - at de påstod jorden ikke var flad men rund - Hvis gruppen er "begravet" - af de personer der mener at jorden er flad - ja så lad disse blive i deres vildfarelse og køre med på den "flade jord" - vi er nogle stykker der arbejder på en anden og interessant udvikling - og vi er nogle stykker der faktisk gør meget for, at uddanne de mange til at gøre det samme og få oplevelsen af at starte og bygge en virksomhed - kald den så hvad I vil. Men det er som bekendt ikke slutresultatet der tæller, men sporten i at være på vej og bygge noget man troer på ik´? og sidst men ikke mindst - at uddanne andre og få glæden ved at se det lykkedes - hjælpe andre med at opfylde deres drømme! Networker i Marketing Ps! Vi har travlt og søger 3 personer der har hvad det kræver at starte virksomhed- se under job - her www.JOMACompay.dk Hilsen |
Som "MLM-mand" kan det vel heller ikke være i din interesse, at få "negative læsere", så kan vi ikke blive enige om, at du fremover kun poster dine MLM-indlæg i MLM-kategorien og jeg ikke længere læser i den? Du finder nok alligevel ikke potentielle "kunder" i de øvrige debatgrupper.
Jeg ved godt, at andre MLM-personligheder på dette forum er ligeglade, men du er vel ikke ude på at ødelægge Amino med MLM-indlæg, vel?