Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hmm, i dont like them..

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Zeeberg:

Ninaf:
Tænker du også sådan, hvis du går i en butik og får en uforskammet behandling.

Ja, jeg prøver Smile

Det er da også fint at være large til en hvis grænse. Jeg synes ikke man kan have en dårlig dag, når man arbejder i servicebranchen. Så må man tage sig lidt sammen og tænke positive tanker. At lade ens dårlige humør gå ud over kunderne er uacceptabelt.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simon Zeeberg:

Ja, jeg prøver Smile

Dbh simon

Så er du da vidst også en ener. Jeg ville sgu ikke finde mig i dårlig behandling i en butik. Der er så mange der kan det med god service, og jeg kunne aldrig finde på at smide mine penge andre steder.

tilbage til emnet. Vælg et andet netværk, der er masser der er rigtig gode og har høj service, jeg kan nævne; Adservice, webgains, Etailmedia, mikkelsenmedia og tradedoubler. Har altid følt mig meget godt behandlet disse steder.

Skal lige siges at jeg ikke selv har nogle dårlige erfaringer med IQ media.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:51

Hej Kenneth,

Nu er det sådan at IQ medier naturligvis ikke har stillet en tilfældig-elev arbejder til rådighed, men derimod en yderst kompetence-medarbejder til stede, som ved hvad hun snakker om.
- Derfor kan du jo ikke forvente hun kan sidde at fortælle dig hele affiliate-historien og hvad SEM/SEO står for. Det kan man google hurtigere. 

Men det lyder ikke helt sandt det du fortæller. Spurgte du bare om den ene ting og fik det svar? Eller havde du først spurgt om 50 slå-op-spørgsmål?

Og ja, alle kan have dårlige dage. 

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej Kenneth,

Nu ved jeg ikke hvad du har oplevet, det du skriver virker lidt taget ud af en kontekst. Jeg bruger jævnligt IQ Medier og har ikke problemer med deres support overhovedet. Synes tværtimod kun jeg har oplevet god service.

Tror det kommer an på hvad du selv har skrevet. Jeg har selv siddet og haft brug for hjælp og været den irriterende partner på IQ Mediers supportchat og her var kun dygtig og venlig hjælp den anden vej. Kan også varmt anbefale at ringe til dem hvis du har uddybende spørgsmål.

Generelt har jeg aldrig oplevet en supporter der har svinet mig til, det er jo netop deres job at være forstående. Prøv lige at tænk over om der var noget du skrev der kan have virket irriterende. Supportere er også bare mennesker :)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 00:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan da på ingen måde retfærdiggøres, at man stiller mange dumme spørgsmål!

Når du har en gratis chatsupport forpligter det. Du kan ikke lave udråbstegn, som et lille barn, når du bliver frustreret eller en kunde stiller for mange spørgsmål. Hvis dette er sagen må man have en relevant FAQ, der kan henvises til. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 06:34

Andreas Lolk:
Du kan ikke lave udråbstegn, som et lille barn, når du bliver frustreret eller en kunde stiller for mange spørgsmål.

Det er nemlig rigtig. Det blev jeg også rimelig irriteret over..

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:49

Andreas Lolk:

Det kan da på ingen måde retfærdiggøres, at man stiller mange dumme spørgsmål!

Helt enig. Selvom en virksomhed er forpligtet til at svare høfligt når en service som support chat udbydes, skal man ikke udnytte det og blive ved. Som man råber i skoven får man svar.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)