Hej. Jeg har 25 produkter jeg gerne vil ha' taget nogle fotos af. De skal kunne bruges til en reklame, men også online. Minimum 300 dpi. Størrelsen på produkterne varierer fra str. på en knyttet hånd til en æske i ca 20 x 30 cm. Mvh Christian
|
Hvad skal prodkutfotos koste?
|
prøv Marie-Louise hos Baes Foto www.baesfoto.dk - hun har stor erfaring med produktskud - og så kan de måske blive lidt lækre oveni. Du skal nok regne med at en fotograf skal bruge et par timer i alt - så alt efter prisen så 2-4000 kroner ville være mit skud :) ... men der er altså også tydelig forskel på professionelle og ikke professionelle fotos. |
Jeg betaler 250 kr. per stk hos en topprooff fotograf som vennepris, så det er nok 500+ eller mere |
Køb ren argan olie her
Hvis kvaliteten på billederne svarer til de udemærkede svar du giver i Amino, så er det billigt. Kunne overveje at prøve jer |
Køb ren argan olie her
Hej christian,
Jeg er intrasent i at gore dem for dig. Jeg har en rigtig godt pris :-) Pm mig hvis du er intrasent |
Hej Christian, Da jeg har lidt tid til overs og skal ikke leve af det kan jeg gøre det til 100 kr. pr. billede inklusiv efterfølgende finpudsning i Photoshop. Prisen er ex. moms og du får en faktura. Jeg kan sende dig et billede af et par af de produkter jeg selv har fotograferet og finpudset, samt orginalbilledet så du kan se hvordan jeg finpudser. Et af de færdige produktbilleder kan også ses på følgende link, som billede nummer 8, altså det billede med de 2 armbånd fra Diana Hegazy Jewelry. http://juhuuweb.com/index.php?page_id=13 Jeg ser frem til at høre mere fra dig :-) Dbh Sebastian |
Hej Christian, Jeg baserer mine priser på en timeløn på 300 kr. ex. moms. Jeg vil tro, at jeg kan gøre det for ca. 100 kr. pr. produkt, hvis der er tale om forholdsvis forskellige produkter, der kræver individuel tilpasning af lysopsæningen. Hvis det er ret ens produkter foto-mæssigt og med de rette kompromiser kan vi sagtens komme noget længere ned i pris. Jeg har f.eks. lavet en del fotos af knyttede armbånd til 50 - 75 kr. ex. moms pr. foto. Du kan se min seneste opgave hos www.hc-jacobsen.dk - deres komplette produktsortiment. Med venlig hilsen Carsten |
Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.
Hej Christian,
Jeg er enig med Carsten, da mine priser stort set er de samme, også baseret på en timepris på kr 300,- eks moms. Priser på fotografering vil, ligesom grafisk design og øvrigt kreativt arbejde, altid variere meget fra virksomhed til virksomhed. Det bedste du kan gøre er nok at hente nogle forskellige tilbud ind, og så sammenligne med kvaliteten af de forskellige muligheder.
Mange hilsner Anja |