Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der mangler en dedikeret server?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Ligesom Jesper sidst delte et fornemt ekstra tilbud med jer andre, så vil jeg da også lige smide et ekstraordinært tilbud af herinde hvis nogen skulle stå og mangle en dedikeret server.

* Dual Intel Xeon 2,4Ghz
* 1024MB DDR Reg. ECC RAM
* 120GB 7200RPM 8MB Cache harddisk
* Hosted i Århus, læs mere om faciliteterne på vores webside
* Mulighed for fjernadministration af strøm (ikke inkl. i prisen)
* IP adresser efter behov

Amino-prisen er 0 kr. i oprettelse og 1199 pr. måned med 200GB trafik eller 899 med 100GB trafik (nationalt/internationalt), ved bindingsperiode på 3 måneder ad gangen. Alle priser er ekskl. moms.

Der er tale om begrænset antal og serveren står ikke listet på vores webside, men skulle det have interesse så skriv endelig.

Hvis folk skulle have behov for en dedikeret server, men i en lidt mindre størrelse, så vil jeg da også gerne lige tilbyde rabat på vores Professional #1 og Professional #2 i form af at vi ved flittige Amino brugere kan se bort fra oprettelsen :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Kontakt mig på mikkel@joyzone.dk eller 22 27 07 10 - hvis du kan levere det jeg skal bruge til den pris tror jeg godt jeg kan aftage lidt :)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Alright, det må vi lige kigge på, jeg har droppet dig en mail :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

sådan noget skulle du jo ha fortalt for en uge siden :)

 
Hvor lang tid gælder tilbudet? er bundet de 3 næste måneder nemlig.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var da ærgeligt :)

Der er som sagt tale om et begrænset antal, så jeg er ret overbevist om at jeg ikke kan tilbyde det om tre måneder (desværre). Derfor skal jeg dog ikke afvise om jeg kan tilbyde dig noget andet attraktivt :)

Du kan eventuelt droppe mig en e-mail på sune [at] activewebs.dk med lidt information om dine behov, så skal jeg gerne se på hvad jeg kan tilbyde dig af alternativer - naturligvis helt uforpligtende.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
det er ikke meget trafik man får til den pris. og en lidt lav cpu også.

Supply Chain blæksprutte

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan jeg bestemt ikke give dig ret i :)

100-200GB internationalt trafik i Danmark og en Dual Intel Xeon 2,4Ghz til den pris er jeg nu stærkt uenig i at ikke er meget til de priser - hvis du kan finde en dansk udbyder der tilbyder noget tilsvarende eller bedre til samme pris eller billigere er jeg da meget interesseret i at høre herom. Husk at her er tale om 0 kr. i oprettelse og en bindingsperiode helt ned på tre måneder.
Desuden er 2xIntel Xeon 2,4Ghz bestemt ikke en lav cpu ydelse, tvært i mod.

Hvad angår mængden af trafik kan maskinen også tilbydes med 300gb for 1499.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser ud til at være et endog meget generøst tilbud i mine øjne..

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Trafikken er meget i DK, jeg tror måske kejseren sammenligner med det internationale marked, hvor man kan få langt flere gigabytes til en lavere pris.

Men jeg er dog uenig i at det skulle være en lille CPU :) også selv på det internationale marked.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, jeg tog fejl. det er bare mig der bruger kun udenlandske da de er engelsksproget. og der får man en masse for sine penge, i forhold til de danske, især traffik priser.

Jeg ser dem der udbyder traffik fra evt backbones osv her i danmark for at køre mafia priser.. alt for høje, og man kan alligevel intet gøre ved det.

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)