Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om vores nye E-butik, www.bornholmerbutikken.dk - giv venligst feedback!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bornholmerbutikken, den fysiske, ligger i Allinge, og har kun været åben en sæson. Herovre lukker man nemlig nogle af turistbutikkerne om vinteren!

Derfor ville vi gerne lave en E-butik med de samme varer som i den fysiske butik.

Der er hermed gjort, skønt den endnu ikke er helt færdig (nogle varer mangler)

Nu vil vi gerne have noget konstruktiv kritik af den fra nogle eksperter som jer!

Mange venlige hilsner

Løv

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide. Min søster bor på Bornholm og vi havde faktisk talt om et lignende projekt vedr. brugskunst fra bornholm.

Jeg synes måske der mangler nogle produkter på forsiden - nogle her og ny tilbud eller lignende

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

God Ide :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god ide , vidste i kan skriv godt om det og  har de nødvendige informationer Smile

så lige bage efter det var ikke feedback , om det var en god  ide om at  bygge sådan en hjemmeside den er online

er dette ikke denne shop i ønsker feedback på www.Bornholmerbutikken.dk i har bare glemt at poste linket ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg glemte lige at lægge et link ind, men det kommer her:

www.bornholmerbutikken.dk

Hvad synes I om siden? Kom meget gerne med konstruktiv kritik. På forhånd tak!

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot forside, især billedet - super valg. Jeg ville dog nok slette ordet  "indenfor" i den øverste linje i billedet, da teksten kommer for tæt på huset. Ellers en fin side som helhed.

Og så lige en skideballeDevil

Kan I så se at få styr på de produktfotos.....det er altså dem, som skal sælge jeres varer - tro mig!!!!!

Som minimum skal de komme op i stor størrelse og helst midt på skærmen, når man klikker på dem. Jeg har fået anbefalet 900x550 pixels.

Rigtig meget held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

god strukturer på hjemmesiden og flot nok designSmile

forsiden

Kort intro tekst google elsker tekst

lav en spørgsmål svar side gogle elsker tekst

forskellige titler på hver underside husk 64 tegn det vises på google jeg mener denne her <title>Bornholmske delikatesser og specialiteter fra Bornholm</title>

Lav en kontaktside med en kontaktformularen og alle de informationer der står i bunden af jeres side , det skal være enkelte og let at kontakte , jer den hurtige personlige kontakt går mange kunder op i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)