Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Hmm ikke lige sikker på hvor jeg skulle placere dette emne, menb da det er til en webshop såh...

Men ville lige høre om nogen af jer kan anbefale en leverandør af emballage i form af boblekuverter, papir, tape osv.

Med venlig hilsen

Charly Tyllesen
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:40
Vi køber vores hos Lyreco!

Jeg ved ikke om jeg vil anbefale dem, men de levere altid dagen efter og yder ellers en fin service.

Deres priser er dog lidt høje, så du skal have fat i en konsulent, så får du nemt 30-50% rabat på deres listepriser!

Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 10:04
Hej Brian

Det vil jeg lige prøve at kigge på..

Charly Tyllesen
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:57
Vi bestiller i Lomax internetbutik. Det fungerer fint, og da jeg sammenlignede (et par år tilbage) var de blandt de billigeste.
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 11:32
vi handler primært kontorartikler i Malling-Bech, www.mb.dk

- Jeg tror de er rimeligt billige, man får nogle gode kataloger fra dem (godt nok lidt for ofte :-)) - de leverer hurtigt og har næsten alt........

Martin
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:43
  Til mere normal emballage  - f.eks. paprør, standardkasser og hårde kuverter - og kontorartikler i det hele taget - bruger vi ofte Meydan-Møller & Landschultz. Vi ligger 20 km væk fra dem, så de plejer at køre tingene ud til os med en af deres egne vogne - derved kan vi også have varene inden for nogle få timer hvis lokummet virkelig brænder .

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:45
Hej Charly,

Hvis du opnår en væsentlig volumen af f.eks. papkasser og andre forsendelsesprodukter bør du gå direkte til producenterne. Hvad angår papir er det vores erfaring, at der er en del at spare ved at importere fra England. Men igen skal der her være tale om en væsentlig volumen for at det kan betale sig. 

Almindelige kontorartikler køber vi bare via den lokale kontorforsyning. De har ok priser, og så leverer de dag til dag uden meromkostninger. Vi kunne sikkert godt shoppe rundt og finde de enkelte ting billigere, men med de produkter hvor man kun køber i mindre volumener er det spørgsmålet om energien ikke er ligeså godt brugt andet steds!

Held og lykke med shoppen.

Mvh

Krisian 

Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 08:08
Hej

Tak for jeres input..

Jeg tror jeg har fundet min leverandør. Var forbi en odenseansk kontorforretning igår, for at tjekke deres priser. Til min store overraskelse viser det sig at være en gamme ven der er butikkens overhoved. Så fik selvfølgelig en super aftale..

mvh Charly
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)