Vi beklager ulejligheden og arbejder hårdt på at alt er tilbage til normalt.
Rart at se en statusopdatering og en forklaring - Hellere et lettere amputeret Amino end slet ikke noget Amino mens i indkredser og får rettet fejlene :-)
helt sikkert . Fedt med en Update ! synets det er helt fint at i skærer lidt functioner fra. heller det end at det kører som det har gjordt de sidste par dage ;)
Det må være surt at være jer lige i disse dage - men held og lykke med det :)
Jeg oplever dog stadig meget ustabile svar. Lidt over halvdelen af tiden timer siden ud eller giver en .NET fejlbesked (en af de der gule nogle som er virkelig brugervenlige hehe).
For mit vedkommende er tingene kraftigt forbedret i løbet af den seneste time, det er kun få steder den har lidt load-problemer. I må være på rette vej.
Lidt over halvdelen af tiden timer siden ud eller giver en .NET fejlbesked (en af de der gule nogle som er virkelig brugervenlige hehe).
Nu ikke sart, der står da også nogle fine forslag til hvordan du kan undersøge problemet nærmere - Det kan man jo bruge helt vildt meget til som almindelig bruger ;-)
Lidt over halvdelen af tiden timer siden ud eller giver en .NET fejlbesked (en af de der gule nogle som er virkelig brugervenlige hehe).
Nu ikke sart, der står da også nogle fine forslag til hvordan du kan undersøge problemet nærmere - Det kan man jo bruge helt vildt meget til som almindelig bruger ;-)
He he - jeg har nu slået den brugervenlige fejlside til. Vi havde den anden til offentlig beskuelse så I kunne sende os screenshots, men det er ikke længere nødvendigt. Så væk med yellow screen of death :)
Vi har besøg af Robert fra SPAMfighter i morgen, han er database-haj. Han kan forhåbentligt finde fejlen. Vi har ikke lavet andet den sidste uge end at rette det ene og det andet. Det er super frustrerende og vi er meget kede af det.