Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor god kan jeg blive til at holde foredrag!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessante indlæg. Jeg kom lige til at tænke på, hvordan jeg selv lærte at stille mig op.

Jeg søgte et hjælpelærerjob, da jeg studerede - og fik det. Så var det sgu bare om at komme op til tavlen og få åbnet spalten Smile

Et undervisningshold på aftenskole kunne måske være en mulighed for at øve sig. Og s får man oven i købet lidt penge for det. Jeg er sikker på, at du kan et eller andet, som du ville kunne formidle videre. Det handler bare at turde kaste sig ud i det....

Gør os lige den tjeneste at  følge op på tråden, når du har fået gang i fordragstræningen. Det kunne være super interessant at høre, hvad du vælger og om dine erfaringer.

Også pøj pøj herfra.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra københavn
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:16

Først vil jeg gerne sige tak til alle jer som deltager i den her debat. 

Jeg er nu gået igang med at holde små foredrag for min kæreste og nogle venner.

for at følge med i hvordan jeg udvikler mig så optager vi det og snakker om hvad det er skidt og godt.

Helt vildt sjovt måde at gøre det på, sjovt nok skal man have nogle folk til at være der. Ja ellers er man bare ikke lige så nervøs.

Men det med bogen er klart en oplagt idé og det vil jeg se på med det samme.

jeg har sendt en mail til one2speak. det bliver spændene at se hvad der kommer ud af det.

Mange tak for hjælpen alle sammen og når der er lavet et foredrag som er langt nok til at smide på youtube så vil der komme et link til det her.

Venligst

Mr-kragh 

Hvis du vil vide mere om det må du selv finde det, godt bliver det.. 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:25
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)