Til tider kører det fint og andre gange som det påpeges.
I morges var der ikke de store problemer, men udfordringerne startede herefter ved 9.30 tiden. Kan være jeg husker forkert, men jeg mener det opstod I forbindelse med at I rullede det nye design ud. Nu må I ikke grine, men jeg tror fejlen ligger i indekseringen i databasen.
har fået denne besked nummer 30 idag , jeg kan ikke se min egen profil med får den ikke så tit på resten af amino.dk nogle enkel andre profil er også svære at komme ind på , er jeg den eneste der får denne besked så mange gange?
Har brugt 30 minutter på at poste dette indlæg da jeg røg lige før på fejl side igen , så jeg kan ikke være så aktive lige nu på forummet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Kan være jeg husker forkert, men jeg mener det opstod I forbindelse med at I rullede det nye design ud.
Det har intet med designet at være - problemet eksisterede også periodevis før - omend det er rigtig slemt nu, hvilket nok mere hænger sammen med at vi slår rekorder i sidevisninger. Designet er stort set bare en masse CSS der er skiftet ud.
Lagersalg123 - JEN:
Nu må I ikke grine, men jeg tror fejlen ligger i indekseringen i databasen.
Det er muligt. Vi vedligeholder vores indeks jævnligt - nogle af dem hver dag, andre én gang om ugen. Men jeg vil sent i aften vedlige holde en masse indeks for at se om det hjælper.
Én ting er vi sikker på, og det er at problemet ligger i databasen - vi har bare sindssygt svært ved at sætte fingeren på lige præcis hvad.
Én ting er vi sikker på, og det er at problemet ligger i databasen - vi har bare sindssygt svært ved at sætte fingeren på lige præcis hvad.
Hvis I kan, så kan I med fordel forsøge at spore hvilken af søgningerne i databasen som tager længst tid og så periodevis se hvordan det påvirker. Jeg er klar over det vil medføre en del gener at man f.eks. ikke kan se private beskeder mens der testes eller lignende, men jeg har en fornemmelse af at I faktisk kan finde årsagen hvis I analyserer hvilke områder folk besøgte i tidsrummet 10.00 til 12.00 i dag (ved godt det også var slemt på andre tidspunkter) men det kan I så sammenligne igen over 4 dage og så kan I lukke ned for enkelte af de funktioner i støder på undervejs, og se hvor den går galt.
Jeg er ikke sikker på fejlen er så stor, men den er frygtelig irriterende
Vi har selv lige været igennem et lignende problem på Min-mave, og jeg ved godt hvor frustrerende det er for brugerne men det er mindst lige så frustrerende for teamet der forsøger at lokalisere problemet i databasen.
Jeg vil bare sige "keep up the good work" til Amino Crew, jeg håber I snart finder ud af hvor problemet ligger, så I atter kan komme videre med den flotte udvikling vi har set på Amino.
Det bedste vi kan gøre som brugere på Amino er at have tålmodighed og undgå at plage Amino crewet mere end højst nødvendigt, og det bedste I som Aminocrew kan gøre er at holde os opdateret omkring situationen (hvilket I også er rigtig gode til)
Rigtig god weekend til jer alle - Det er netop når man oplever problemer på et site at man opdager hvor meget sitet egentlig betyder.
Vi har selv lige været igennem et lignende problem på Min-mave, og jeg ved godt hvor frustrerende det er for brugerne men det er mindst lige så frustrerende for teamet der forsøger at lokalisere problemet i databasen.
Jeg vil bare sige "keep up the good work" til Amino Crew, jeg håber I snart finder ud af hvor problemet ligger, så I atter kan komme videre med den flotte udvikling vi har set på Amino.
Det bedste vi kan gøre som brugere på Amino er at have tålmodighed og undgå at plage Amino crewet mere end højst nødvendigt, og det bedste I som Aminocrew kan gøre er at holde os opdateret omkring situationen (hvilket I også er rigtig gode til)
Rigtig god weekend til jer alle - Det er netop når man oplever problemer på et site at man opdager hvor meget sitet egentlig betyder.