Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brænder for at blive selvstændig

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 14 år gammel og vil gerne i gang for alvor - da jeg er under 18 kan jeg ikke alene søge om et cvr nummer, men jeg har kapital bag mig, er det muligt at få en værge til at ansøge for mig - tænker på et ApS, da min værge er lidt usikker på min ide om at starte virksomhed, men hvis jeg starter et ApS hæfter jeg/vi jo kun for det vi skyder ind (125000 kr)

min værge vil på den måde stå som reel ejer af virksomheden, hvilket også betyder at hun vil være den der styre pengesagerne, og på den måde have kontrol over tingene, så intet kan løbe løbsk. - Jeg har så mange ideer, men der er ingen der vil "lege" med mig medmindre jeg har et cvr nummer, hvilket jo er forståelig nok.

 

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

         28 770 945

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Efter som det stadig stå i hendes navn er det også hende der hænger på den hvis du laver bedrageri.

Hvad vil du gerne starte ?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Super god holdning du har!

Hvis jeg var dig, så ville jeg forsøge at tilrettelægge forretningen så det ikke kræves CVR nr. (i første omgang), og så der stadigvæk mulighed for at passe skole og et socialt liv. Hvad er det helt præcist du brænder for ?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Hej Thomas

Efter som det stadig stå i hendes navn er det også hende der hænger på den hvis du laver bedrageri.

Hvad vil du gerne starte ?

Jeg kunne ikke finde på at snyde min mor?

 

Jeg har en masse ideer, sikkert både gode og dårlige, men jeg kan ikke rigtig komme videre uden en virksomhed/cvr nummer, så derfor ville jeg gerne høre lidt om mulighederne ved denne konstruktion - selve ideerne kan vi vende tilbage til, når jeg har fået styr på "basen".

 

P. s fik du min mail?

 

 

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

         28 770 945

 

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan uden problemer få en anden til at stå for direktør for selskabet (f.eks. en i din familie), imens du selv står som ejer (anpartshaver) samt ansat i virksomheden. Når du så bliver 18 kan du indtræde som direktør i selskabet.

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Hej Thomas,

Super god holdning du har!

Hvis jeg var dig, så ville jeg forsøge at tilrettelægge forretningen så det ikke kræves CVR nr. (i første omgang), og så der stadigvæk mulighed for at passe skole og et socialt liv. Hvad er det helt præcist du brænder for ?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

 

Hej Casper.

Tak for rosen:)

 

Hvilke muligheder er der på det område?

Jeg troede kun man kunne starte virksomhed hvis man havde et cvr nummer?

 

 

Mvh. Thomas De Oliveira

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunk skal du omsætte for over 50.000 (?) før det er at kræv du bliver momsregisteret og får et CVR nr.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Martin :

Hej Thomas

Efter som det stadig stå i hendes navn er det også hende der hænger på den hvis du laver bedrageri.

Hvad vil du gerne starte ?

Jeg kunne ikke finde på at snyde min mor?

 

Jeg har en masse ideer, sikkert både gode og dårlige, men jeg kan ikke rigtig komme videre uden en virksomhed/cvr nummer, så derfor ville jeg gerne høre lidt om mulighederne ved denne konstruktion - selve ideerne kan vi vende tilbage til, når jeg har fået styr på "basen".

 

P. s fik du min mail?

 

 

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

         28 770 945

 

Man kan skam sagtens bedrage uden at have onde hensigter med det :)

 

"Jeg har en masse ideer, sikkert både gode og dårlige, men jeg kan ikke rigtig komme videre uden en virksomhed/cvr nummer, så derfor ville jeg gerne høre lidt om mulighederne ved denne konstruktion - selve ideerne kan vi vende tilbage til, når jeg har fået styr på "basen""

 

Det er altså noget bullshit - sorry to say. Lige så vel som at få lavet dyre visitkort er en overspringshandling for at lave rigtig forretning, er det fis i en hornlygte, at man ikke kan gøre noget uden et cvr. Der findes mange unge iværksættere, der klarer sig fint uden. Også dem, der ikke arbejder fra klokken 04-7 om morgenen ;).

 

Tag det roligt og start småt. I starten havde jeg sgu også lyst til selskabet og alt det, men efterhånden som skatten og det hele skal betales og sættes i orden, er man egentligt ret glad for at det er gjort så simpelt.

 

Fokuser, Fokuser, Fokuser

 

// Simon

 


 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:

Thomas De Oliveira:

Martin :

Hej Thomas

Efter som det stadig stå i hendes navn er det også hende der hænger på den hvis du laver bedrageri.

Hvad vil du gerne starte ?

Jeg kunne ikke finde på at snyde min mor?

 

Jeg har en masse ideer, sikkert både gode og dårlige, men jeg kan ikke rigtig komme videre uden en virksomhed/cvr nummer, så derfor ville jeg gerne høre lidt om mulighederne ved denne konstruktion - selve ideerne kan vi vende tilbage til, når jeg har fået styr på "basen".

 

P. s fik du min mail?

 

 

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

         28 770 945

 

Man kan skam sagtens bedrage uden at have onde hensigter med det :)

 

"Jeg har en masse ideer, sikkert både gode og dårlige, men jeg kan ikke rigtig komme videre uden en virksomhed/cvr nummer, så derfor ville jeg gerne høre lidt om mulighederne ved denne konstruktion - selve ideerne kan vi vende tilbage til, når jeg har fået styr på "basen""

 

Det er altså noget bullshit - sorry to say. Lige så vel som at få lavet dyre visitkort er en overspringshandling for at lave rigtig forretning, er det fis i en hornlygte, at man ikke kan gøre noget uden et cvr. Der findes mange unge iværksættere, der klarer sig fint uden. Også dem, der ikke arbejder fra klokken 04-7 om morgenen ;).

 

Tag det roligt og start småt. I starten havde jeg sgu også lyst til selskabet og alt det, men efterhånden som skatten og det hele skal betales og sættes i orden, er man egentligt ret glad for at det er gjort så simpelt.

 

Fokuser, Fokuser, Fokuser

 

// Simon

 


 

 

hej Simon - jeg forstår hvad du siger - og kan give dig delvis ret - tænkte ikke over muligheden for at drive en mindre forretning uden et cvr nummer. Det vil jeg tænke over, men ser dog stadig gerne at folk herinde vil komme med deres input til et evt. setup med virksomhed i min værges navn. Og du har ret i at jeg skal fokuserer på mine ideer i stedet for at tænke så meget...

 

 

 

Mvh. Thomas De Oliveira

 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 05:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen til virksomhedens virke er kernen, og alle virksomheder skal have en stærk kerne for at overleve i det lange løb. Hvis du ikke har en ide som du virkelig brænder for eller arbejder seriøst med, er du bare nødt at indse at den ikke er stærk nok i det lange løb. Mange forretningsideer tager flere år om at komme fra ide til nogle virkeligt fede produkter, samtlige at større iværksættere kan sige det samme. Det er en process du skal igennem.

 

Har du overvejet at søge job i en virksomhed i området som er indenfor det område som du ønsker at arbejde med i fremtiden. Dette kunne være med til at give dig noget erfaring inden du springer ud i livet som selvstændig, da du bogstavligt talt står på dine egne ben som selvstændig, herunder også er ansvarlig i alle aspekter for hvad du laver og det er jo ikke altid at din mor ser lige så lyst på dine ideer som dig selv...

held og lykke i fremtiden

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)