Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skal posten måske til at sætte farten ned - Tak for det minister!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederiksberjg
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så lige denne her nyhed på Børsen.dk

Minister foreslår postfrie mandage

Det kommer da til at gøre ondt på ehandel. På den positive side kan man måske så få nogle alternativer som faktisk har kunde service og er fokuseret på at lever de produkter som deres kunder efterspørger.

Spændene bliver det da at se hvad der sker....

www.broncosystems.dk     -     GPS sporings løsninger til erhvervslivet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05

Christian Risom:

Hej

Så lige denne her nyhed på Børsen.dk

Minister foreslår postfrie mandage

Det kommer da til at gøre ondt på ehandel. På den positive side kan man måske så få nogle alternativer som faktisk har kunde service og er fokuseret på at lever de produkter som deres kunder efterspørger.

Spændene bliver det da at se hvad der sker....

Hej

Hvis posten sætter farten ned, så må de da gå baglæns Wink Nu bor jeg i et område, som har haft overordentligs store problemer med posten. Seneste eksempel er "sne", ja så får vi ikke posten, eller også bliver den samlet sammen, så man pludselig får en hel dynge på samme tid.

Så jeg kommer nok ikke til at mærke den store forskel.Indifferent

Hilsen

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:12

Det næste bliver ved en prisstigning grundet øgede opbevaringsudgifter ved den sjælnere udbringning Super Angry

/Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 21:26

Så mangler vi bare at PB's monopol på breve under 50g også gives frit til andre udbyder. Så bliver der konkurrence. 

Fra Frederiksberjg
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:31

Det ville være super med lidt konkurrence... :o)

www.broncosystems.dk     -     GPS sporings løsninger til erhvervslivet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:42

Ja, priserne stiger og stiger hos PD, mens deres service falder drastisk, nu vil de endda have en dag mere uden udbringning.

Vi bor også lidt ude på landet, og herude har posten allerede en tendens til kun at levere posten 2 gange om ugen, frem for 6 dage om ugen, så vi vil sikkert ikke mærke noget til det alligevel.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:59

Fotograf Carsten Olsen:

Det næste bliver ved en prisstigning grundet øgede opbevaringsudgifter ved den sjælnere udbringning Super Angry

/Carsten

Nok ikke af den grund, men grundet stigende udgifter i forbindelse med aftrædelsesordninger og afhændelse af bygninger m.v.

Tror de er igang med at holde sorteringsfri dag om søndagen og skære ned der, samtidig med at landets postbude i byer snart skal arbejde mere, da de ikke skal op ad trapper.

Billigere bliver det ikke, for Danske Bank skal vel også have rettet op på sit fallitbo.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:16

post en gang mindre om ugen så må man da håbe på det bliver billigereSmile

Nå med der er alligevel ikke plads i min postkasse vis jeg er væk i 2-3 dage , jeg bor i en opgang og der skal være postkasser og man kan jo ikke bestemme om de skal være store ellers skal jeg have post boks på posthuset og hente posten selv for der er ikke plads til posten så den ligger nogle gange ikke helt i postkassen .

Ærligt de ikke skal aflevere i brevsprækken mere for de skulle jo spare på de stakkels medarbejdere så de kunne klare mere post billigere ?

På et tidspunkt må det da blive billigere det er jo store medarbejdere udgifter de spare , ved alle de tiltage de laver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det virker totalt ugennemtænkt... Men det er vigtigt, at notere at der "KUN" er tale om breve, og ik pakker...

Hvordan kan man som modtræk til et problem foreslå en endnu ringere service? Det er vel lige præcist stik modsatte vej man skal gå, hvis man agter at stoppe kurven for alvor...

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:06

jeg er helt enig. er også død træt af PD, bor også lidt ude på landet hvor der er fred og ro.
vi får post sådan lidt som vinde blæser, syntes den sjoveste er at vi er begyndt at få andres post også.... ved ikke om det er service ;)

har kontor i vejle, har kommer posten dog nogenlunde samme tid(hvis vi snakker pakker)
men ja det virker underligt man vil lave mindere og skære i servicen, og ja du kan være100% sikker på at det vil stige igen !

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)