|
Det er chokerende, at der stadig er svindlere til i den stil. |
Skjulte skatte.dk
|
Så det er blevet debateret godt og grundigt. |
Her har du et link til den seneste af dem der har postet noget herinde http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=8207 |
|
Ja, det kan anbefales, at man holder sig væk. Det er endnu et "smart" påfund for at tjene hurtige penge på bekostning af en stor pyramidlignende downline. De kalder de godtnok ikke for et pyramidespil, men det er sådan Henrik Bruhn og hans venner bliver stinkende rige, mens resten blot skal rekruttere og indsamle e-mail-adresser for dem. Disse kan så bruges når en bank ønsker at sende et lånetilbud ud. Hold jer langt væk. Personligt fatter jeg ikke at det stadig er lovligt at lave multilevel scams i Danmark, også selv om der er "produkter" involveret. Jeg har svært ved at se, at et lånetilbud er et produkt. Hmm.. et par smarte hoveder, der snart har tørret hele Danmark i røven. |
|
Som det tidligere er nævnt så brug søgefunktionen! Men her kommer mit VIGTIGE indlæg så igen !!! Jeg arbejder med Network Marketing - og har studeret denne branche gennem flere år - ja branchen har et dårlig ry - og dette skal nok findes i at der er for mange der lover rigdom uden meget arbejde - det findes IKKE!! Jeg er sikker på at Network Marketing - og denne forretningsform er kommet for at blive - men det er så - som i alle andre brancher din og min opgave at være selektiv i valg af partner og udbyder. Jeg har studeret bla. "SkjulteSkatter" blot for at være orienteret - da den dukker op på min ind-mail og dette har jeg så efterfølgende studeret selv om jeg har valgt den model og partner der passer mig bedst. I forbindlse med mit studie af firmaet "SkjulteSkatter" har jeg så fået nedenstående link som ALLE I der får invitationen eller bliver tilbudt "SkjulteSkatter" bør læse grundigt!! Linket er her og omhandler personer med DÅRLIGE ERFARINGER!!!: Jeg bygger min forretning via Network Marketing og du kan få GRATIS information om denne branche her: Hilsen |
mvh john sommer
|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|![]()
|
Gid folk ville lære at bruge søgefunktionen inden de poster noget som er old news. Ja, det var et hint ;) |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Jeg kunne godt lige tænke mig at pointere at jeg rent faktisk tjener penge på det. Hvis i lige kigger på den side i linker til http://www.evensite.dk/platinmyass.htm så er siden faktisk blevet lukket ned... Så jeg kan ikke fatte hvordan i kan udtale jer om noget i rent faktisk ikke aner noget som helst om. |
|
Det er et godt træk at han har valgt at betale nogle folk deres penge tilbage (ellers havde han sikkert endt med en-flere sag(er) på halsen). At du tjener penge på Henriks produkter er lækkert, men jeg kender flere der ikke tjener noget som helst trods hårdt arbejde. |
Tja, jeg ved sgu ikke rigtigt. Hvis man tjener penge på/med en plattenslager, er man så ikke selv en plattenslager? mvh Carsten |
|
|
Bliv gratis medlem