Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skjulte skatte.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville høre om der er andre der har kigget på "Skjulteskatte"(ho ho).dk på internettet?
Det er chokerende, at der stadig er svindlere til i den stil.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Brug søgefunktionen. Vi er blevet bombarderet med indlæg, fra folk der ikke har de fjorten hjerneceller, som det kræver for at gennemskue det fupnummer ;)
Så det er blevet debateret godt og grundigt.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:05
Dato: 27-10-2006 22:56:49 Forfatter:MortenA Jeg ville høre om der er andre der har kigget på ''Skjulteskatte''(ho ho).dk på internettet?
Det er chokerende, at der stadig er svindlere til i den stil.

Her har du et link til den seneste af dem der har postet noget herinde http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=8207

Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:09
Hej Morten.

Ja, det kan anbefales, at man holder sig væk. Det er endnu et "smart" påfund for at tjene hurtige penge på bekostning af en stor pyramidlignende downline.

De kalder de godtnok ikke for et pyramidespil, men det er sådan Henrik Bruhn og hans venner bliver stinkende rige, mens resten blot skal rekruttere og indsamle e-mail-adresser for dem. Disse kan så bruges når en bank ønsker at sende et lånetilbud ud.

Hold jer langt væk. Personligt fatter jeg ikke at det stadig er lovligt at lave multilevel scams i Danmark, også selv om der er "produkter" involveret. Jeg har svært ved at se, at et lånetilbud er et produkt.

Hmm.. et par smarte hoveder, der snart har tørret hele Danmark i røven.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:17
Som det tidligere er nævnt så brug søgefunktionen!

Men her kommer mit VIGTIGE indlæg så igen !!!

Jeg arbejder med Network Marketing - og har studeret denne branche gennem flere år - ja branchen har et dårlig ry - og dette skal nok findes i at der er for mange der lover rigdom uden meget arbejde - det findes IKKE!!

Jeg er sikker på at Network Marketing - og denne forretningsform er kommet for at blive - men det er så - som i alle andre brancher din og min opgave at være selektiv i valg af partner og udbyder.

Jeg har studeret bla. "SkjulteSkatter" blot for at være orienteret - da den dukker op på min ind-mail og dette har jeg så efterfølgende studeret selv om jeg har valgt den model og partner der passer mig bedst.

I forbindlse med mit studie af firmaet "SkjulteSkatter" har jeg så fået nedenstående link som

ALLE I

der får invitationen eller bliver tilbudt "SkjulteSkatter" bør læse grundigt!!

Linket er her og omhandler personer med

DÅRLIGE ERFARINGER!!!: 

Jeg bygger min forretning via Network Marketing og du kan få GRATIS information om denne branche her:

Hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 23:56
Det link har også været postet tidligere, indtil flere gange endda.
Gid folk ville lære at bruge søgefunktionen inden de poster noget som er old news. Ja, det var et hint ;)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:38

Jeg kunne godt lige tænke mig at pointere at jeg rent faktisk tjener penge på det.

Hvis i lige kigger på den side i linker til http://www.evensite.dk/platinmyass.htm så er siden faktisk blevet lukket ned...

Så jeg kan ikke fatte hvordan i kan udtale jer om noget i rent faktisk ikke aner noget som helst om.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:29

Det er et godt træk at han har valgt at betale nogle folk deres penge tilbage (ellers havde han sikkert endt med en-flere sag(er) på halsen). At du tjener penge på Henriks produkter er lækkert, men jeg kender flere der ikke tjener noget som helst trods hårdt arbejde.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:56
Dato: 08-11-2006 07:29:18 Forfatter: Dimitri Hardorff

At du tjener penge på Henriks produkter er lækkert ...

Tja, jeg ved sgu ikke rigtigt. Hvis man tjener penge på/med en plattenslager, er man så ikke selv en plattenslager?

mvh Carsten
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:24
Ja, jeg tror sgu heller ikke ligefrem jeg ville prale af nogen form for association med Henrik Bruhn LOL
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)