Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV webshop sælges billigt

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt PB :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Det eneste tveksperten mangler er et betalingsmodul så din webshop kan modtage dankort/visa betalinger. Dette betalingsmodul koster ca. 1000 kr. i oprettelse og har et gebyr på 300-500 kr. om måneden."

Hej Kristoffer og i andre.

Det er korrekt at et betalingsmodul koster ca. alt mellem 149-500 kr pr måned. Jeg bruger selv quickpay som jeg er rigtig glad for www.quickpay.dk. Men når man har en færdig shop så skal man ansøge hos pbs for at få lov at bruge den. Og dette er ikke bare LIGE TIL som det lyder i ovenstående beskrivelse.

Man skal have med i overvejelserne at man rent faktisk skal godkendes af pbs, hvilket i første omgang koster 3500kr. Derefter skal man så igennem en risiko vurdering, hvor du kan risikere at skulle stille med kaution. For at præcicere det så skal du nok PÅREGNE at stille en kaution på omkring 25.000. Men deres risiko vurdering indeholder bla. andet om jeres varer er i risiko gruppen her skal bla tænkes på når folk sender varene tilbage OSV dvs fortrydelsesret. Og når det er dyre varer man sælger, så skal man også regne med at stille yderligere i kaution, hvis man ikke ejer et hus/friværdi osv. Hele ansøgningen gennemgås via årsopgørelser/lønsedler etc etc.

Desuden så får man nok til at a starte med en afregnings kontrakt til 28 dage. Det vil sige at når folk køber noget i din butik, så får du først pengene 28 BANKDAGE efter køb, hvilket svarer til ca. 1,5 mrd efter, og så er det svært at drive forretning, man hvis ikke har en kassekredit man kan bruge imens.

Det er ikke lige så nemt som det lyder bare at starte en shop. Vi har selv en shop på nettet.

-ingen bank garanti til pbs
-afregning efter 7 dage

Så det kan la sig gøre!

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 16:15

Hej Martin,

Det var ny information for mig. Det sætter jo tingene i et lidt andet lys. Tak for det.

mvh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 16:28

Hej Kristoffer

Når du har smidt en varer i kurven bliver du smidt over til "Indkøbskurven" og der får du en dejlig stor orange knap med massere af "call to action" - men med en engelsk tekst - den skal vel også være på dansk ?

God weekend

Golfshoppen.Com

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 16:37

Hej Martin

28 dage hos PBS - er kun gældende ved betalinger med kreditkort f.eks. Mastercard - American Express - Dinners o.lign.

M.v.h.

Golfshoppen

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:40

Hej alle

Jeg beklager hvis jeg var uklar i det. Det er selvfølgelig rigtigt at der skal oprettes hos pbs.

Jeg må indrømme at jeg aldrig selv har oprettet hos PBS da jeg aldrig fik købt betalingsmodul til siden www.billigespresso.dk da den blev solgt før jeg kom til det punkt.

så det er selvfølgelig min fejl at jeg ikke var helt klar i mælet Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:42

Call to action kan nemt ændres til indkøbskurv :) tager et par minutter :)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:47

Martin-Mortensen:

Man skal have med i overvejelserne at man rent faktisk skal godkendes af pbs, hvilket i første omgang koster 3500kr. Derefter skal man så igennem en risiko vurdering, hvor du kan risikere at skulle stille med kaution. For at præcicere det så skal du nok PÅREGNE at stille en kaution på omkring 25.000. Men deres risiko vurdering indeholder bla. andet om jeres varer er i risiko gruppen her skal bla tænkes på når folk sender varene tilbage OSV dvs fortrydelsesret. Og når det er dyre varer man sælger, så skal man også regne med at stille yderligere i kaution, hvis man ikke ejer et hus/friværdi osv. Hele ansøgningen gennemgås via årsopgørelser/lønsedler etc etc.

Vrøvl, man kan bruge en hosted betalingsløsning, det koster 1000 i oprettelse og 1200 om året + betalingsgateway (3-500 om måneden).

Jeg selv er ved at implementere en shop i Magento med ePays betalingsmodul, og det fungerer fremragende. Det tog omkring en måned at få en godkendelse fra PBS og det skyldtes udelukkende at siden ikke opfyldte betingelserne ved første ansøgning.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:51

Hehe nu jeg forvirret :)

Hvem har ret ? Big Smile

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:53

Det skal du selv afgøre, jeg ved bare hvordan processen har været for mig - og jeg fik min betalingsløsning kørende i starten af Januar.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)