Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV webshop sælges billigt

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Min partner og jeg oplevede stor interesse omkring webshoppen www.billigespresso.dk som vi solgte i sidste uge. Derfor valgte vi at arbejde videre med at designe hjemmesider og har de sidste 7-8 dage arbejdet på Tveksperten.dk som lige nu ligger på www.joomlaservice.dk/tveksperten

Det eneste tveksperten mangler er et betalingsmodul så din webshop kan modtage dankort/visa betalinger. Dette betalingsmodul koster ca. 1000 kr. i oprettelse og har et gebyr på 300-500 kr. om måneden.

Siden er sat op i ’Magento’ som er meget brugervenligt og det er meget let, selv for den mindst IT kyndig at sætte sig ind i dette system – Vi hjælper selvfølgelig gerne dig i gang!

Siden sælges med tilhørende dropshipping leverandør med over 200 forskellige TV. Den sælges billigt så alle er velkomne til at skrive

Ønsker du ikke at sælge TV kan vi også tilbyde andre webshops. Webshops som er af mindst lige så god kvalitet og designmæssig udseende som www.billigespresso.dk og www.joomlaservice.dk/tveksperten.

Vi tilbyder en fuldt funktionel Magento webshop, hvor vi står til rådighed med SEO og social media viden. Derudover er vi dygtige til at designe bannere, logoer og andre former for billeder.

Eftersom at vi har et begrænset antal referencer tilbyder vi disse webshops til lave priser.

Derudover ligger vi inde med en professionel dropshipping leverandør med over 25.000 forskellige varer i sit sortiment. Med denne dropshipping leverandør kan du holde fokus på det du er god til, og overlade alle forsendelser, reparationer ect. Til denne dropshipping leverandør. Derudover har du rig mulighed for at tilbyde konkurrencedygtige priser i netop din webshop.

Skriv venligst til kontakt@kristoffer-hjerrild.dk hvis du er interesseret. Sælges billigt ved hurtigsalg :)

I må have en fantastisk weekend

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:24

Der var fejl i links. De er ordnet nu :) 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:27

Kristoffer Hjerrild:

hov fejl i første link til billigespresso.dk

www.billigespresso.dk 

Den fejler også Smile På TVeksperten har I skrevet Tohsiba istedet for Toshiba i topmenuen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:29

Tusind tak :) havde jeg helt overset :)

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 00:40

Hej Kristoffer,

Hvad indeholder denne aftale "professionel dropshipping leverandør med over 25.000 forskellige varer i sit sortiment." er det både hardware, software osv. eller?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:49

Har sendt PB

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:25

Hej Kristoffer, jeg har også sendt dig en mail. men min egen mail virker til at være nede her i dag så du må også gerne skrive til mig på pb hvis du kan.

Mark

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 15:31

...Og "Philips" er med et "l". :-)

Hej med dig :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:35

Haha tak Tommy. Beklager stavefejlene. Lidt pinligt Geeked

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 15:39

Det gode med stavefejl er, at de kan rettes :-)

Jeg skal snart i gang med at sælge en bog, som jeg selv udgiver. Måske vil der med tiden komme flere bøger og andet godt til. Men jeg er interesseret i at få lavet en simpel side, hvor man kan købe bogen og betale med dankort. Vil du kunne lave det?

mvh

Tommy

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)