Det lyder som om at flere af jer er glade for wordpress, så det kan da være det er det jeg skal overgå til... det afføder jo så nogle yderligere spørgsmål:
kan jeg starte med at bruge det på one.com hvor vi ligger nu eller bør jeg skifte webhotel (og så til hvilket?)
Er der nogle webhoteller der tilbyder at wordpress allerede "kører" på din side - dvs. man slipper for opsætningen selv? (har ingen idé om hvor besværligt eller let det er)
hvis jeg starter med et på one.com - kan jeg så flytte skidtet senere, eller bliver det noget hø? - dvs. kan jeg backuppe databasen nemt?
Er en standard wordpress nok - eller er der plugins der død og pine skal installeres?
Jeg skal nok lige nævne at det nok vil være begrænset hvor mange besøgende om dagen vi får, da vi jo er specialieret i tryksager til fester, bryllupper osv. så det jo ikke ligefrem er hele danmark man har inde hele tiden. På den anden side vil jeg jo heller ikke risikere at lave en "billetnet" hvis jeg er heldig at få lidt god presse og folk vælter ind :)
og endnu engang tak for gode svar :)
jesper fledelius-gehrke