Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste linkkataloger?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er helt klar over at det langt fra er alle linkkataloger der giver noget effekt overhoved. Derfor ville jeg gerne hører jer hvilke kataloger der efter jeres mening er gode?

Jeg tænker både på hvilken effekt de giver samt hastighed af godkendelse.

Jeg kan lige starte debatten med at sige at, jeg kan rigtig godt lide kooks.dk. Jeg synes at kunne mærke effekten og de godkender hurtigt mine sider.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 19:50

Og jeg synes ikke man skal foreslå sit ejet, jeg ved der er rigtig mange herinde der har linkkataloger.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 20:19

Jeg er da spændt på at se hvilke andre linkkataloger der bliver nævnt?

Men satser på at Kooks er specielt godt til en oversigt over hvilke firmaer der tilbyder  hotelindretning.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:42
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:47
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:51

Hvorfor, rent teknisk, er SEOmylink godt ? Bortset fra at i er partnere ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:55

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:57

Mikael christiansen:

www.dmoz.org  klart bedste linkkatalog ellers måske www.danskelinks.dk/  er det bedste link katalog

True, og i det link jeg postede til linkkataloger.dk finder man også begge blandt de bedste i deres pagerank og score inddeling  - så tag et kig på linkkataloger.dk, jeg tror ikke umiddelbart der er andre danske sites der rangerer mere objektivt og korrekt.

Hvis der er, så lad os da endelig få dem på bordet her ;)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:01

Ja kig på linkkataloger.dk, og så læs med de danske seo eksperters blogs. De kan forklare hvad et godt katalog er.

Her er linkkataloger.dk `s vurdering af " SEOmylink.dk

" SEOmyLink er rangeret som nr. ud af 159 danske kataloger.

Tilmelding til SEOmyLink vil ikke bringe nogen værdi til dit site, og vi anbefaler ikke tilmelding, medmindre du er desperat. Et link fra SEOmyLink vil ikke give dig nogen værdi.

Du får intet ud af et link fra SEOmyLink.

SEOmyLink benytter direkte links, når der linkes ud fra kataloget, og det er den bedste linkmetode i forhold til søgemaskineoptimering. "

Jeg kan se at kataloget er blevet lidt bedre siden de skrev deres vurdering. Men alle deres partnerlinks, betyder at linkværdien siver ud af kataloget, i stedet for at berige dem der tilmelder sig. Så at kalde det Danmarks bedste linkkatalog, er nok en tilsnigelse af de større

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:07

Hehe Jimi - du sagde det, alle vi andre tænkte det men var for fine til at sige noget.

Jeg kunne måske også anbefale folk at gå ind på min hjemmeside og ansøge om en demo af vort cms, værdien er ca. den samme? :) Men jeg lader være med at smide et link medmindre det er relevant, og håber andre her i forum'et vil være med på den vogn for at holde Amino på et fornuftigt niveau Cool

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)