:-) SEOMylink.dk har jeg haft gode erfaringer med, på trods af de har partnerlinks, og den anmeldelse i har hivet frem. Jeg har ikke noget andet motiv for at poste SEOMylink.dk. Jeg kunne lige så godt have postet welink.dk som også er godt linkkatalog, og jeg skrev generelt RSS katalogerne - dem har jeg faktisk rigtig god erfaring med. Jeg har ingen steder kaldt det for Danmarks bedste linkkatalog. Med venlig hilsen
|
Nu spørger han efter de BEDSTE linkkataloger.. i overskriften. Du nævner så ET katalog, som du tilfældigvis får en masse god linkjuice ud af , at promovere. Det muligt det bare er et tilfælde, og seomylink.dk, er det bedste katalog du kender i DK.
Jeg ville nu bare give trådstarter en hjælpende hånd, som vi nu gør her på Amino.
Igen, hvad er det med SEOmylink.dk, der gør det til en af de bedste kataloger i DK ?
Jeg er overhovedet ikke ekspert, så det kan være du ved noget jeg ikke ved. Jeg henviste blot til dem, som jeg kender som eksperter og deres blogs, så trådstarter kunne lære noget relevant, når han nu har brugt sin tid på at stille et spørgsmål og prøve at lære noget SEO. Så hans forretning kan gå godt og han kan blive en glad mand