iPad er helt sikkert en fed gadget, men med en masse små ting som lige skal forbedres.
Jeg skal helt sikkert have en iPad, men jeg venter lige et halvt års tid til den kommer med 3G i Danmark, og så kan det også være at de er kommet med en version der kan multitaske.
jeg vil æde min hat på at det kommer den til.. de er vist også ved at lave det til iphones hvor man kan køre programmer i baggrunden, så mon ikke de tager hele turen rundt :)?
iPad er helt sikkert en fed gadget, men med en masse små ting som lige skal forbedres.
Jeg skal helt sikkert have en iPad, men jeg venter lige et halvt års tid til den kommer med 3G i Danmark, og så kan det også være at de er kommet med en version der kan multitaske.
Skal helt sikkert også ha sådan en.... Den er genial når man skal ud og rejse så man slipper for at have laptop med.
Så skal jeg nok også have kigget på Objective C så jeg kan lave lidt programværk til den..
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
på morgen-tv, at Ipad ikke kan multitaske Hvad tænker de dog på.....? Well, det kan deres Iphone jo heller ikke...
Er det ikke det vi har kvinderne til?
Og næste generation? Er det ikke noget der følger automatisk med ved udskiftning af en gammel model?
Jo, hvis du er ligeglad med at du kun kan køre een ting ad gangen på en IPad
Helt ærligt, så er det enten fordi de forventer at sælge en masse af 1. gen, for derefter at lave de ting som man forventer...multitasking, 3g, kamera foran osv...så folk kan smide de gamle ud og så købe de nye....altså 2 køb pr. kunde....
Ipad 3G kommer ikke med tvungen binding til teleselskab, man får den leveret uden abonnement, og så kan du selv tegne et abonnement hos et teleselskab.