Kære Aminoer Som de fleste ved, så er den fulde udgave af E-Pusher ved at være klar. Hvis du ikke aner hvad jeg snakker om, så kig her. Den indeholder godt 140 artikler, altså små 100 artikler mere end den gratis version. Som jeg i sin tid lovede, så vil alle Aminoer få rabat og som jeg også nævnte, så bliver den proportional med antal indlæg man har skrevet. Har du skrevet 1-50 indlæg, så får du 150 kr. i rabat. 51-100 indlæg - 200 kr. rabat. 101 - 250 indlæg - 300 kr. rabat. 251 - 500 indlæg - 500 kr. rabat. 501 - 1.000 indlæg - 750 kr. rabat. 1.000 indlæg, ja så er den gratis :-) Sådan bestiller du Husk under "Evt. rabatkode:" at skrive dit Amino brugernavn og den rabat du er berettiget til. Så hedder du "Bent37" og har skrevet 280 indlæg, så skrive: Bent37 - 500 kr. Dbh Martin |
E-Pusher, den fulde version med rabat
Tommy - Tror det kunne ha været underholdende hvis du havde været mere aktiv i MLM :) |
|
Hehe, fed måde at lave rabat på. Så må man jo bare ægre sig over alle de merindtægter man mister, på ikke at købe bogen før 13. november, for at spare et par kroner ;-) |
Det er altså service i verdensklasse - tak for det ![]() |
Rabatten er det før eller efter momsen? |
Den er før moms. Dbh Martin |
> Måske et dumt spørgsmål, men til dumme spørgsmål findes kloge svar... > Rabatten er det før eller efter momsen? Er det ikke ret ligegyldigt? Her står du med et produkt, der kan øge din omæstning med flere hunderede procent med ganske få sværdslag. Om så bogen kostede kr. 5.000 er den med stor sandsynlighed pengene værd.... |