Dato: 26-10-2006 23:41:41 Forfatter: Kim Gam-Jensen
> Måske et dumt spørgsmål, men til dumme spørgsmål findes kloge svar... > Rabatten er det før eller efter momsen?
Er det ikke ret ligegyldigt? Her står du med et produkt, der kan øge din omæstning med flere hunderede procent med ganske få sværdslag. Om så bogen kostede kr. 5.000 er den med stor sandsynlighed pengene værd....
Dato: 27-10-2006 09:08:21 Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 27-10-2006 09:01:27 Forfatter: magle Martin
kommer bogen nogensinde i trykt udgave ?..
Det tror jeg ikke, jeg skriver på den hele tiden og derfor får folk opdateringer og det harmonerer ikke så godt med en trykt bog.
Dbh Martin
okay martin, så gider jeg da ikke vente på det, det er os fedt nok at du vil lave nogle gratis opdateringer til den. vi skal lige forbi den første og så er der en bestillig mere
Dato: 27-10-2006 09:08:21 Forfatter: Martin Thorborg Det tror jeg ikke, jeg skriver på den hele tiden og derfor får folk opdateringer og det harmonerer ikke så godt med en trykt bog.
Det er meget fornemt, at der kommer opdateringer. Men kan man udskrive e-bogen på sin printer?
Dato: 27-10-2006 09:08:21 Forfatter: Martin Thorborg Det tror jeg ikke, jeg skriver på den hele tiden og derfor får folk opdateringer og det harmonerer ikke så godt med en trykt bog.
Det er meget fornemt, at der kommer opdateringer. Men kan man udskrive e-bogen på sin printer?