Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af vores produktside er den OK?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

 

Selve designet tiltaler mig meget. Der er gode navigationsmuligheder samt overblik. Behagelige farver, som rammer plet med hensyn til dit sites tema nemlig styling.

 

Bløde kanter i designet synes jeg meget godt om (normal bløde former )

 

Jeg håber du får succes med shoppen.

 

 

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,

 

Jeg er enig i ovenstående - flot design. Har du i forvejen nogle erfaringer med "live chat"? Jeg tænker specielt på om "chat''en" for alvor er noget, der kan fastholde kunderne i købsprocessen!?

 

Venlig hilsen

Nils T.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo det var en super idé!!
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

Håber jeg stadigvæk kan nå at komme med nogle indput.

Som de andre vil jeg gerne tilslutte mig koret af ros. Det er som udgangspunkt en Virkelig god side.

I forhold til dit salg er det nogle enkelte ting, som jeg lige vil fremhæve.

Det første er din brug af farver... det er rigtig godt, at du bruger farver. Det er rigtig rigtig godt at bruge en kontrastfarve som rød på den måde du gør, men jeg syntes du skal bruge dem lidt anderledes. Den røde farve markerer de ting som brugerne vil lægge mærke til på siden... og i dette tilfælde er det... prisen og nyhedsbrevet...

Hvis du vil understøtte salget skal det være "Køb Nu" og "Tilvalg" Du vil gerne sælge nu... og du vil gerne sælge mere. Nyhedsbrevet er en distraktion fra produkterne... og prisen skal brugerne nok finde ;-)

Samtidig ville jeg som det tidligere blev nævt flytte betingelserne og fordele ned i bunden... så tilvalgsprodukterne kommer højere op.

Ligeledes bør ud bytte op og ned på "send til en ven" og "Kundebiler"

Der er selvfølgelig flere småting... men som udgangspunkt stadig væk en rigtig god side.

Rigtig god weekend

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)