Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af vores produktside er den OK?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen

Vi er meget snart klar til at smide Stylingdk på nettet, og derfor vil vi gerne høre hvad  i mener om selve vores produktvisningsside?

Det er jeres overall mening, skaber den tillid som landingpage, kan du lokalisere de links der kan sende dig tilbage op i kategori strukturen? Er der nogle ting som gør det amatør agtigt? Mangler der nogle ting du gerne så, måske er der måske endda for mange ting.

OBS! det er et JPG billede så det fylder en del, og du har ikke mulighed for at teste links osv. 

Se her: http://86.58.131.42/styling1.jpg

På forhånd for jeres vurdering.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er en lækker side.

Man kunne godt undvære "Yderliger info.." sektionen da den ikke vil ændre sig med hvert produkt.

Ville tilføje links derfra i bunden.

Personligt kan jeg godt lide en kontakt og om side som er let tilgængelig men med den fremtrædende kundeservice ting er det helt fint (det henvender sig dog så ikke så meget til ikke-kunder)

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
>> Lars

Tak for den hurtige kritik, et spørgsmål:

Hvorfor syntes du ikke at kundeservice henvender sig til "ikke-kunder" det skulle den nemlig gerne.

En anden ting, så har jeg også tænkt på at fjerne den "yderligere info boks" men der står også eller kommer til at stå nogle vigtige ting, som jeg tror kan hjælpe os, men den kunne sikkert formindsket meget og gøres enklere, da den måske fjerne fokus en smule, fra selve produktet. Yderligere info kommer formentligt til at indeholde nogle lidt andre punkter, en slags FAQ på de problemer som der bliver stillet mest, altså om det fx er sikkert at handle hos os, og hvordan leveringen foregår osv... dvs de ting som der mangler for at at kunden ikke er i tvivl om at det vil være i orden at handle hos os.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan godt lide denne "Dell-agtige" tilvalgsfunktion, som også burde kunne skabe en del mersalg til dig.



 



Tillægsvarerne nedenunder passer ikke til varerne, de burde have en bedre sammenhæng.

Ellers synes jeg at det er en flot side, men gode farver, som adskiller tingene godt!

Dog forstår jeg ikke hvorfor jeg skal vide at varen er på lager i Tyskland? Det giver mig associationer til længere leveringstid.

 



Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har ret Brian, det var også bare nogle produkter jeg lige smed ind, for at have nogle billeder af noget. Der kommer selvfølgeligt kun relaterede produkter.

Nu du siger dell agtig, så må jeg da hellere lige se hvordan dell''s er udformet.

Mvh

Kim Sand Sørensen
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-10-2006 13:14:07
Forfatter: Kim Sand
Hvorfor syntes du ikke at kundeservice henvender sig til ''ikke-kunder'' det skulle den nemlig gerne.


Det er nok bare ud fra ordet. Kundeservice er noget jeg skal henvende mig til hvis jeg som kunde skal have service. F.eks. reklamation, vejledning i brug etc.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg vil sådan set bare sige at jeg personligt syntes det ser vildt godt ud,,, godt arbejde..
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Citat: Personligt kan jeg godt lide en kontakt og om side som er let tilgængelig men med den fremtrædende kundeservice ting er det helt fint (det henvender sig dog så ikke så meget til ikke-kunder)

 

Hej Kim.

 

Jeg kan se, at du bruger live chat på dit eksempel.

 

"Hvis du har et spørgsmål, så kontakt os". Sådan ser jeg nogle gange lidt på hjemmesiders brug af kontaktmuligheder.

 

Een teknik kunne være at bruge kundeservice proaktivt til at anspore kunder til at rette henvendelse. Du skal selvfølgelig anspore de rigtige potentielle kunder til at kontakte dig. Hermed mener jeg, at du skal få kunder, som ønsker at købe for 14.000 kr. i stedet for WD40 til 60 kr. til at kontakte dig.

 

Een teknik kunne være at lave en lille bannerannonce, hvor du ansporer lige netop den kunde til at kontakte dig ved at invitere dem til en chat med en tekniker/mekaniker, som kan hjælpe med rette dæk, størrelse til lige netop kundens bil.

 

Hermed bruger du din live chat proaktivt.

 

Skriv til mig, hvis du ønsker at jeg skal uddybe det nærmere.

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Det er rent faktisk min Idé at jeg ved dyrere og kompliserede produkter vil lave en opfordring til at de kontakte os, hvis de er det mindste i tvivl omkring produktet, men også selve bestillings og leveringsprocessen.

Dette kommer til at stå fremtrædent omkring selve produktvisningen.

Hvordan syntes du ellers om selve designet?

Mvh

Kim

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Ser godt ud - eneste ting er bare at I har ændret på farverne i logoerne. Jeg vil gerne have E-mærkets logo er blåt og postdamarks er rødt. Logoerne er vel brugt for genkendelsensskyld. Men ellers fin biks - glæder mig til at se den bliver rullet ud.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)