Hej Allesammen Vi er meget snart klar til at smide Stylingdk på nettet, og derfor vil vi gerne høre hvad i mener om selve vores produktvisningsside? Det er jeres overall mening, skaber den tillid som landingpage, kan du lokalisere de links der kan sende dig tilbage op i kategori strukturen? Er der nogle ting som gør det amatør agtigt? Mangler der nogle ting du gerne så, måske er der måske endda for mange ting. OBS! det er et JPG billede så det fylder en del, og du har ikke mulighed for at teste links osv. Se her: http://86.58.131.42/styling1.jpg På forhånd for jeres vurdering. Mvh Kim Sand Sørensen |
Vurdering af vores produktside er den OK?
Man kunne godt undvære "Yderliger info.." sektionen da den ikke vil ændre sig med hvert produkt. Ville tilføje links derfra i bunden. Personligt kan jeg godt lide en kontakt og om side som er let tilgængelig men med den fremtrædende kundeservice ting er det helt fint (det henvender sig dog så ikke så meget til ikke-kunder) |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
>> Lars Tak for den hurtige kritik, et spørgsmål: Hvorfor syntes du ikke at kundeservice henvender sig til "ikke-kunder" det skulle den nemlig gerne. En anden ting, så har jeg også tænkt på at fjerne den "yderligere info boks" men der står også eller kommer til at stå nogle vigtige ting, som jeg tror kan hjælpe os, men den kunne sikkert formindsket meget og gøres enklere, da den måske fjerne fokus en smule, fra selve produktet. Yderligere info kommer formentligt til at indeholde nogle lidt andre punkter, en slags FAQ på de problemer som der bliver stillet mest, altså om det fx er sikkert at handle hos os, og hvordan leveringen foregår osv... dvs de ting som der mangler for at at kunden ikke er i tvivl om at det vil være i orden at handle hos os. Mvh Kim Sand Sørensen |
Jeg kan godt lide denne "Dell-agtige" tilvalgsfunktion, som også burde kunne skabe en del mersalg til dig. Tillægsvarerne nedenunder passer ikke til varerne, de burde have en bedre sammenhæng. Ellers synes jeg at det er en flot side, men gode farver, som adskiller tingene godt! Dog forstår jeg ikke hvorfor jeg skal vide at varen er på lager i Tyskland? Det giver mig associationer til længere leveringstid. |
Nu du siger dell agtig, så må jeg da hellere lige se hvordan dell''s er udformet. Mvh Kim Sand Sørensen |
|
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
|
Citat: Personligt kan jeg godt lide en kontakt og om side som er let tilgængelig men med den fremtrædende kundeservice ting er det helt fint (det henvender sig dog så ikke så meget til ikke-kunder) Hej Kim. Jeg kan se, at du bruger live chat på dit eksempel. "Hvis du har et spørgsmål, så kontakt os". Sådan ser jeg nogle gange lidt på hjemmesiders brug af kontaktmuligheder. Een teknik kunne være at bruge kundeservice proaktivt til at anspore kunder til at rette henvendelse. Du skal selvfølgelig anspore de rigtige potentielle kunder til at kontakte dig. Hermed mener jeg, at du skal få kunder, som ønsker at købe for 14.000 kr. i stedet for WD40 til 60 kr. til at kontakte dig. Een teknik kunne være at lave en lille bannerannonce, hvor du ansporer lige netop den kunde til at kontakte dig ved at invitere dem til en chat med en tekniker/mekaniker, som kan hjælpe med rette dæk, størrelse til lige netop kundens bil. Hermed bruger du din live chat proaktivt. Skriv til mig, hvis du ønsker at jeg skal uddybe det nærmere. |
Hej Martin Det er rent faktisk min Idé at jeg ved dyrere og kompliserede produkter vil lave en opfordring til at de kontakte os, hvis de er det mindste i tvivl omkring produktet, men også selve bestillings og leveringsprocessen. Dette kommer til at stå fremtrædent omkring selve produktvisningen. Hvordan syntes du ellers om selve designet? Mvh Kim |