|
Hej ! P.g.a. kabelnedbrud hos TDC er vi uden forbindelse til Internettet... Hvis nogen vil have kontakt bedes I ringe på 26 14 05 27 |
Kabelnedbrud
|
|
Øhh ok - mærkværdigt indlæg ...og bare lige af ren nysgerrighed - hvordan fik du oprettet dette indlæg? ![]() |
|
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Hej! Til Sune ! Det er vel ike så sært at man skriver dette indlæg, når man har en del Aminoer som kunder. Til Christian! Synes stadig ikke at indlægget er mærkeligt. Jeg har lånt en internetforbindelse hos en bekendt, og indlægget er skrevet via min bærbare. Til Uffe og andre af vore Amino-kunder. Vi kommer tidligst på igen mandag...senest tirsdag. Peter |
|
Hej! Så er vi på nettet igen, efter en lille uges tid uden. Hmmm-spørgsmålet er så nu, hvem der kan gøres ansvarlig for nedbruddet. Vi har helt sikkert mistet en del indtjening(Revisionsfirma/E-Shop), men hvem skal betale? Cybercity, som næsten ikke har rørt en finger for at hjælpe os eller TDC, som her til morgen påstod, at fejlen lå i en af Deres bokse, hvor isoleringen var tæret igennem. Besynderligt, at dette skulle ske samtidigt med kabelbrud samt at vor underbo(erhvervsvirksomhed) slukker for sit internet i forbindelse med flytning. Peter |
Velkommen tilbage på nettet (venter selv derhjemme på at komme online igen, 3 ugers ventetid på en teknikker )Jeg kan garantere dig at der i dine betingelser for telefon/internetforbindelse/hostingfirma står at de ikke kan gøres ansvarlige for eventuelle driftstab, så med mindre du har forsikret dig imod det er der nok ikek så meget at gøre ved det. Ser man det fra dine kunders synspunkt er det jo nok ligeså meget dit ansvar at have resundante linier hvis du selv hoster din egen e-shop løsning. Held og lykke med det under alle omstændigheder. |
|
Jeg har regnet ud, at det er skoleelever de har ansat om middagen. Men om det er folkeskole eller gymnasie, ved jeg ikke endnu ;) |
|
Hej Christian! Ja...du har nok ret. Er bare ret sur over den behandling, som vi har fået fra Cybercity, hvor man får indtryk af, at de er fuldstændig ligeglade med at ens net er nede, er flabede og ikke giver svar på spørgsmål. Min kone og mig har brugt rigtig mange telefontimer og den forklaring vi fik fra TDC her i dag lyder mystisk. Man føler sig nærmest som gidsel, hvor TDC bruger monopolet. Peter |
Bliv gratis medlem

)