Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kabelnedbrud

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja Tommy...har vi også oplevet med uforskammede unge, der siger til een



 



at man tie stille, mens de taler.



 



Arrrgggg.



 



Peter



Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg oplevede selv et kabelnedbrud på et tidspunkt, hvor Cybercity bad mig om at fejlmelde det til min telefonudbyder, Tele2, som efterfølgende skulle fejlmelde det til TDC. Det blev relativt hurtigt ordnet, Tele2 var dog meget bøvlede i processen.

På et andet tidspunkt havde Cybercity routet min IP adresse forkert, det tog dem så vidt jeg husker lidt over en uges tid at få rettet. Under denne episode investerede jeg i en stofanet kabelforbindelse ved siden af, hvilket jeg varmt kan anbefale hvis man har mulighed for det (ikke at stofanet er af nogen imponerende kvalitet ud fra min erfaring, men redundans er altid godt).
Fordelene ved stofanet løsningen er for det første at man via deres flexrate produkt kan have den til 50 kr./måneden hvis man ikke bruger den (eller har et meget lille forbrug) samt at der er tale om en kabelforbindelse, og det derfor er underordnet om der er rod på tdc''s central eller gravet kobber over.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)