Hej, er blevet mistænksom over om jeg måske har duplicate content i min shop og måske er blevet straffet for det. Ifølge seosupporten er min visiability score gået fra 60% til 10% jeg har kun ændret nogle søgeord og tilføjet nogle andre konkurrenter som i forvejen lå højere end mig. Det er først gået ned efter jeg har tilføjet nogle nye produkter, men der står i forvejen meget ens tekst under hver produkt, da meget er det samme inden for fælge. Er der et godt værktøj til at checke duplicate content i webshops? Min side er: www.hot-wheels.dk et par ex.: Er i gang med at lave linkbuilding, skrive artikler, pressemeddelelser osv. Er der nogen der forresten ved om man kan få et plugin der renser ens url? :-) Håber nogen kan hjælpe lidt her, måske er der endda nogen der kan lokkes til at checke min side ogse hvad jeg kan gøre bedre?
|
Hej Kim
Start lige med at tjekke om dine konkurrenter er gået op i SEOsupporten i forhold til sidst du fik data, for har konkurrenterne f.eks. pludselig fået en masse backlinks eller på anden vis haft en massiv fremgang, så er du jo så formentlig røget ned i forhold til det.
Sorry, jeg ikke besvarede et eller flere af dine faktiske spørgsmål.