Synes at det udstråler et lidt "amatøragtig" look på en hjemmeside når jeg ser det
På den anden side kan jeg heller lade være med at tænke på, hvad det mon bringer med sig i kroner øre eller andet værdi (PR)
Jeg er helt på linje med, at det er afhængig af trafik og hvor højt disse annoncer sælges for. Men er der nogle som kan komme med lidt plusser og minusser. Og hvad de "tjener" eller får ud af det, i forhold til den trafik de nu en gang har.??
Men hvis det er som supplement til din firmaside (går ud fra det er den i din signatur), så vil jeg hverken anbefale AdSense, affiliate programmer eller anden form for annoncering.
Husk på at AdSense hurtigt kan sende dine besøgende videre til konkurrenten (selvom du dog kan sætte nogle filtre op).
Om det ser armatøragtigt synes jeg kommer meget an på siden, men jeg synes bestemt ikke du skal have reklamer på din firmaside - det vil netop være armatøragtigt.
Signalet man vil sende med reklamer på ens firmaside er, at man ikke kan tjene nok som firma i sig selv og derfor skal have reklamer. Sådan ser jeg det ihvertfald,
På min nye Handball Manager 2010 side har vi fået EKSTREMT høje klikpriser, og med et par hunrede besøg om dagen så kan det altså være en god forretning.
Men som sagt tidligere: AdSense driver dine besøgende til relaterede sider, og altså lige i klørene på dine konkurrenter.