Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løfte: Stor indsat, lille udbytte, hårdt arbejde og sved

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er nået fremt til Aloe Vera og Heads ''n'' Shoulders, godt nok. Jeg har ikke behov for at give dig flere oplysninger, for jeg synes ikke at det er det, som det handler om.

Du skriver om at nogen skal give mig penge, det mindes jeg ikke at have sagt. Jeg har masser af penge, så jeg skal nok selv sige til.

Jeg kan få noget til at virke, om det er sport, uddannelse eller mlm, er mig ligemeget. Om folk synes jeg negativ, er jo deres problem, ikke sandt. Det er til syvende og sidst mig, der har noget at tilbyde.

Jeg har tid til at vente på de rette.

frimann

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:00
du skriver

Hvis man skal undgå at kaste for mange penge i det, og en investering svarende til ca. 10 smøger om dagen anser jeg for passende,

disse penge skal vel betales til en eller anden ikke. ?

Men ja vent du bare så længe du vil, jeg tror bare du kommer til at vente meget længe herinde på Amino.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 10:55
Igen en MLM type der har fået lidt modvind, og så bliver han/hun væk, når ingen gider købe hans/hendes produkter.

Utroligt at de ikke bruger denne debat som det er  -en debat - og spørger "kære venner - jeg er mlm forhandler, og jeg er sikker på at i andre som detaillere har samme ud fordringer som mig" og så stater man sine problemer/udfordringer osv...

Eks,. "hvordan gør jeg min internet shop bedre"

Bør jeg holde home parties/sætte flyers op i supermarkedet, eller....ovs..........

Tilmeldt 8. Apr 05
Skrevet kl. 11:15
Jeg har skam ikke fået modvind, og har rigeligt opnået hvad jeg gerne ville. Dette er et noget bigot forum, hvor der bruges meget tid på at have uforlignelige meninger på andres vegne. Det kunne man hævde var en barnlig adfærd af en række besynderligt skriftkloge, om hvem man kunne betvivle at de reelt viste hvad de snakkede om. Men det vil jeg naturligvis aldrig antyde. Jeg vil kun glæde mig over at jeg faktisk får nogenlunde den respons jeg ønsker, bagom systemet, og det var hvad jeg var ude efter.

Jeg mener præcis hvad jeg skrev i mit oprindelige indlæg.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 11:42
Goddag igen...dejligt at høre fra dig.

Heh - det er dejligt at høre at at du har opnået det du ville, og derfor har overskud til at hjælpe andre iværksættere med deres forretning.

Vi er 100% enige om at nogle meninger herinde kan virke modstridende, men barnlige syne sjeg nu ikke de er - og hvis der som hævdet ikke fortælles hvilke produkter osv. der henvises til, kan de sagtens virke afskrækkende, når man ikke er konkret nok - det er jo ganske forståeligt.

Men jeg savnede såmænd bare lidt respons/forsvar af dit nok så gode første indlæg hvor du tilbyder iværksættere en masse gode ting, da der ikke har været noget siden at herren fra før skrev.....

Men siden du har opnået hvad du ville, kan jeg jo kun sige , tillykke:-)!

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:27
Juliussen jeg forstår nu godt hvorfor MLM''erne ikke bruger dette forum til debat.

Hver gang der er en der har forsøgt sig med et spørgsmål eller en god debat, så er tråden blevet spammet af nogle negative og hånende, almindelige ihværksættere som ikke har forståelse for MLM.

Dog mener jeg også at der er for få MLM''er der deltager i den alm. debat, til trods for at de støder på mange af de samme problemstillinger som os andre.

Det at Frimann ikke nævner produktet som det første, finder jeg slet ikke underlig. Hvis jeg blev spurgt om jeg ville være med til at tjene i en kæmpe forretningsmulighed. Tja så ville jeg nok være mere interesseret i hvem der stod bag. Firmaet, folkene osv. For det er deres historie der fortæller om der er penge og tjene. Vi har nu engang ikke forstand på om div produkter har en god markedspenetration. Det ved firmaet, som omsætter for mia. nok bedre.

Selvfølgelig skal man have lyst til at sælge produktet..

/ Charly

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 13:47
hey Tyllesen   

Du har nok ret - der mangler lidt åbenhed overfor de som vil seriøs MLM, men åbenbart har de ikke kunne skille sig ud, såeeeh.

Men 100% ære og respekt til dem som har med seriøs MLM at gøre....:-)

Tilmeldt 8. Apr 05
Skrevet kl. 17:28
Og til Juliussen: 100% respekt for en omgangstone, der vækker respekt og viser samme. Sådan skal det være.

Nu har vi snart fat. Det at forvandle en families potentiale med noget så ''mærkeligt'' som MLM er en meget alvorlig sag. Der vækkes en masse forhåbninger, og det er for råt at lege med den slags - og for mange gør det. Det er derfor med vilje at jeg forsøger at se ''hvad der rører sig'' på trods af en masse modstand, som jeg ''efterligner'' på forhånd. Det ER nemlig ikke nemt at bygge en MLM-forretning. Enkelt, måske. Men ikke nemt.

Der er en masse personlig udvikling at hente, og man skal velsagtens også være meget ændrings-parat. Derfor er det vigtigt, synes jeg, at skille dem ud, der ''måske gerne ville'' fra dem, der ''vil..!''. Ellers skær de sig bare på ideen.

Jeg kan godt se nytten af et forum hvor man kan diskutere technicalities, men jeg tror mere på dette forum som et sted hvor man kan ''udskille'' og træffe folk, med  hvem man kan lave en slags ''bestyrelser''. De kunne så, med hver deres forretningsform, mødes regelmæssigt og ordne ting som kræver man sidder ansigt til ansigt. Og spejde efter nye medlemmer her. Det ville være helt udenfor det-ene-eller-det-andet forretningskoncept, men være en lille flok mandfolk m/k, der har besluttet sig for at NU skal der ændringer til: Personligt, økonomisk etc. Seriøsitet er ganske rart med en dyb stol, en kop god kaffe, måske en cigar, lidt tid sammen -  I ved nok: lege Joakim von And for en aften sammen.

Derfor er det ikke så vigtigt hvilke varer, der forhandles. Hvis månen var en grøn ost, så kunne vi sælge det. Men vi skal bruge dem, der helt ind i knoglerne mener at der skal ske noget, og overbevist om at flere i flok løfter bedre end en. Jo flere hindringer, jo bedre. Og vi lover ingenting, kun at vi følges.

Så efter at have kigget mig omkring herinde, har jeg faktisk fundet et par stykker som jeg glæder mig til at træffe. Vi synes bestemt om hinandens koncepter at de ''stinker'', men vi er enige om at vi kan og vil. Det er rigtig, rigtig fedt, og dem havde jeg aldrig fundet med SÆLG TYSK HÅRVOKS OG BLIV MILLIONÆR PÅ UGE. Tysk hårvoks?

Så nu har jeg fundet to. De er mine, og de er hemmelige. Er der flere? Og er der nogen, der tør stille samme tilbud til mig, og ikke bare brokke sig?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 10:21
Jepper...

Jeg har også den største respekt for de mennesker som har gjort det godt i MLM. DET er janteknusere.........

Så jeg glæder mig over de MLM''ere der forsvarer deres butik sagligt, og jeg hader dem der "tror at MLM er lig med pyramide":-) - uden de har sat sig ind i tingene...

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:07
Dato: 08-11-2006 10:20:55 Forfatter: Juliussen

Jeg har også den største respekt for de mennesker, som HAR gjort det godt i MLM.

DET er jantelovsknusere...!

Så jeg glæder mig over de MLM''ere, der forsvarer deres butik sagligt, og jeg hader dem der ''tror at MLM er lig med pyramide - uden de har sat sig ind i tingene...!

Kan Juliussen og frimann samt evt. andre ikke arrangere noget MLM-SpeedNetworking...!?  :-)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)