Og til Juliussen: 100% respekt for en omgangstone, der vækker respekt og viser samme. Sådan skal det være.
Nu har vi snart fat. Det at forvandle en families potentiale med noget så ''mærkeligt'' som MLM er en meget alvorlig sag. Der vækkes en masse forhåbninger, og det er for råt at lege med den slags - og for mange gør det. Det er derfor med vilje at jeg forsøger at se ''hvad der rører sig'' på trods af en masse modstand, som jeg ''efterligner'' på forhånd. Det ER nemlig ikke nemt at bygge en MLM-forretning. Enkelt, måske. Men ikke nemt.
Der er en masse personlig udvikling at hente, og man skal velsagtens også være meget ændrings-parat. Derfor er det vigtigt, synes jeg, at skille dem ud, der ''måske gerne ville'' fra dem, der ''vil..!''. Ellers skær de sig bare på ideen.
Jeg kan godt se nytten af et forum hvor man kan diskutere
technicalities, men jeg tror mere på dette forum som et sted hvor man kan ''udskille'' og træffe folk, med hvem man kan lave en slags ''bestyrelser''. De kunne så, med hver deres forretningsform, mødes regelmæssigt og ordne ting som kræver man sidder ansigt til ansigt. Og spejde efter nye medlemmer her. Det ville være helt udenfor det-ene-eller-det-andet forretningskoncept, men være en lille flok mandfolk m/k, der har besluttet sig for at NU skal der ændringer til: Personligt, økonomisk etc. Seriøsitet er ganske rart med en dyb stol, en kop god
kaffe, måske en cigar, lidt tid sammen - I ved nok: lege Joakim von And for en aften sammen.
Derfor er det ikke så vigtigt hvilke varer, der forhandles. Hvis månen var en grøn ost, så kunne vi sælge det. Men vi skal bruge dem, der helt ind i knoglerne mener at der skal ske noget, og overbevist om at flere i flok løfter bedre end en. Jo flere hindringer, jo bedre. Og vi lover ingenting, kun at vi følges.
Så efter at have kigget mig omkring herinde, har jeg faktisk fundet et par stykker som jeg glæder mig til at træffe. Vi synes bestemt om hinandens koncepter at de ''stinker'', men vi er enige om at vi kan og vil. Det er rigtig, rigtig fedt, og dem havde jeg aldrig fundet med SÆLG TYSK HÅRVOKS OG BLIV MILLIONÆR PÅ UGE. Tysk hårvoks?
Så nu har jeg fundet to. De er mine, og de er hemmelige. Er der flere? Og er der nogen, der tør stille samme tilbud til mig, og ikke bare brokke sig?