Det lover jeg alle. Jeg lover også resulatater. Dem skaffer jeg nemlig ikke selv, men alle dem af jer, der kan skelne snot fra skæg, og fantasi fra virkelighed, skaffer dem selv. Jeg kan derimod få jer til at finde det i jer selv, der skal til for at kunne gøre det. Man kommer ikke i nærheden af 700.000 - 1.000.000 om året ved at blæse huller i skummet på sin latte og snakke MLM med hinanden. Men heller ikke uden. De få af jer, der er til sved, ærgelser, skuffelser, bristede forhåbninger, bitre afslag, benzinregninger, stødte egoer, og som kan tåle en uendelig strøm af båtnakker, vil jeg godt have en snak med. En kort snak, for tid er ikke det jeg har mest af. Vi er i gang: gruppen omsætter for en formue i AMWAY, der er det ældste, største og derfor mest tidsbesparende system. Mener du noget andet, så fint nok. Vi er koncenteret om Sjælland, Polen og Spanien. Vi satser på Fyn og Baltikum når det marked åbner. England (eksl. Norirland) er også interessant. Vi samler på folk, der er blide udenpå og seje inden i. Ved at se mig omkring på siderne kan jeg få øje på en 5-6 stykker, vi tror kan klare det vi forlanger af dem. De er velkomne til at henvende sig. Erik Frimann Savefljl: Der skal stå INDSATS i overskriften. |
Løfte: Stor indsat, lille udbytte, hårdt arbejde og sved
|
Bygge en velstruktureret MLM-virksomhed, der bygger på ægte varer og ægte fordele for ægte mennesker. Det er et langt, sejt træk og chancerne er små for at det lykkes. Hvorfor ville du rode dig ud i noget, der allerede for starten er udmeldt som surt og besværligt? Jeg lover jo ikke andet mas og mos og nogen at følges med mens arbejdet bliver færdigt? Erik |
|
Kære Frimann, Jeg ved ikke om dit indlæg reelt er en joke - og du en 16 dreng der sammen med dine kammerater på handelsskolen sidder og keder jer. I hvert fald synes jeg det er et underligt og tåbeligt indlæg. Du/I skriver: "Vi samler på folk, der er blide udenpå og seje inden i. Ved at se mig omkring på siderne kan jeg få øje på en 5-6 stykker, vi tror kan klare det vi forlanger af dem. De er velkomne til at henvende sig". Magle henveder sig og du afviser ham - hvorfor henvender du dig ikke blot direkte til de 5-6 stykker du mener har the balls til det I forlanger af jeres "projekt". |
Til Hr. Steengaard Jeg kan forsikre dig om at det hverken er en joke, eller at jeg er 16 år. Det er flere årtier siden. Om Magle føler sig afvist eller ej, overlader vi naturligvis til ham selv at afgøre, men jeg takker da for interessen, uagtet den subjektive vurdering som du vel både har ret og pligt til. Hvorvidt jeg taler positivt eller ej om mit projekt, for at kvittere for det andet indlæg, så ses der meget positivt på det. Jeg skylder folk at bidrage til deres beslutningskraft, og kunne da sagtens plage de stykker, jeg synes virker interessante. Det, der er meget mere interessant, er om de kan genkende den nødvendige og ofte savnede hæderlighed hos mig. Der vil være et par stykker, enten gennem svar i tråden eller privat, der vil tage den udfordring op. Med dem agter vi at gå fremad og ikke i cirkler. Tak for jeres venlige interesse. Frimann |
|
Hej Magle Det er selvfølgelig rimelig nok, men alle de koncepter, der er med i brancheforeningen, handler med eller anden form for forbrug af dagligvarer. Det er velsagtens også der, man bedst kan 'genbruge' sine penge. Hvis man skal undgå at kaste for mange penge i det, og en investering svarende til ca. 10 smøger om dagen anser jeg for passende, så tror jeg at det kræver en seriøs gennemgang af mål og midler: Hvad er ens interesserer (som måske kan anvendes) hvilke opgaver vil man selv gerne have løst (fx at tabe sig 20kg) etc etc. Jeg tror på at man skal arbejde meget med hvorfor før man tager fat i hvordan og hvornår og ikke mindst med hvem. Ellers risikerer man nemt at stå med en garagefuld af 'motiverende materiale' og en eks-vennekreds. Så varerne vil blive omtalt når tid er. Men AMWAY er ganske kendt, og baserer sig for en stor del på almindelige husholdningsprodukter i den gode ende - ja, og så på varer der appellerer til kvinders forfængelighed, og det er der forretning i. Og en besparelse for dem. Jeg prøver at svare så godt og loyalt jeg kan. Erik |
Hej Erik Du må meget undskylde mig, men jeg fatter ikke hvad det er,du vil med det her indlæg. Kan du ikke "tale" lidt mere konkret i stedet for "overført betydning" Og så du en lidt negativ energi i din "tone". Har lidt svært ved at forestille dig som sælger ![]() Mvh Anne |
Anne Fogel - smykker med mod
|